Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Budget: 850 (reden vanwege deze nieuwe template) waar ga je het voor gebruiken? Online en offline gamen zonder lag en de allernieuwste games op de allerhoogste settings Overklokken: ja later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: hoge prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): ja high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: Raampje of stijlvol verlichting: kleur, niet noodzakelijk algemene componenten: Hoge prestatie, en als het kan stil (maar prestatie gaat wel voor) minimale HDD grote: 1000 GB DVD drive: ja blue ray drive: Niet noodzakelijk assemblage: ja OS: nee, heb nog liggen andere voorkeuren/opmerkingen: Zoals al vermeld, toekomstige games online en offline spelen zonder lag en op de allerhoogste settings. Denk dan aan games als COD: BO 2, Battlefield 4, Watch Dogs, (hopelijk) GTA 5 en dus misschien in de toekomst wel Watch Dogs 2, Battlefield 5, COD: BO 3, GTA 6 en ga zo maar door. De videokaart is dus een van de belangrijkste factoren ook is het heel belangrijk dat er een 2de videokaart op het moederbord past en dat er assemblage bij zit. Als je een samenstelling voor me maakt, geef dan graag door per onderdeel wat het allemaal inhoud. Ik heb trouwens graag een Intel processor. Alvast heel erg bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met overklokken kan ik helaas niet veel goedkoper uit komen dan [dit](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B452330%5D=1&product%5B540449%5D=1&product%5B543820%5D=1&product%5B557195%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B496883%5D=1&product%5B491249%5D=1&product%5B458903%5D=1&product%5B464839%5D=1). Dat is dus 40 euro over je budget heen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu overal een beetje af weten te snoepen en er een kast bij geplaatst. Veel meer kan ik er echt niet uit rekken. [klik](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B540449%5D=1&product%5B557195%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B496883%5D=1&product%5B491249%5D=1&product%5B464839%5D=1&product%5B439635%5D=1&product%5B565796%5D=1&product%5B250734%5D=1&product%5B400619%5D=1) Mocht die kast niet je ding zijn, dan moet ik echt de overklok feature weglaten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

BBQ, kan ik anders beter die eerste template kopen? Want toen zei je ook dat je met die videokaart alletoekomstige games op ultra kan spelen, of is dat dan met lag en veel lagere fps? Natuurlijk doe ik er dan wel ren dvd drive bij. De USB ports zitten er toch gewoon standaard in?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke heb nu SLI (2) gtx 560 ti ik wil gaan upgraden naar 1 krachtigere videokaart en dan kijk ik voornamelijk naar het nvidia kamp. Nu de gtx 770 en 780 uit zijn waren dat toch wel de 2 videokaarten waar ik uit zou gaan kiezen nu alle reviews uit zijn kan ik niet echt een besluit trekken. Ja de gtx 780 is 600+ euro maar is wel een beest van een kaart. Terwijl de gtx 770 400+ euro is maar eigenlijk gwn een gtx 680 is met wat upgrades en waarbij ik voor die prijs toch wel wat meer had verwacht. De rest van mijn specs zijn: 8gb ram, intel i5 2500k (3,7 ghz) + koeler en weet me moederbord effe niet uit me hoofd maar ook nu niet heel belangrijk Dus mijn vraag is: Is het die 200 euro extra waard om toch die 780 te halen als je dan toch al zoveel geld gaat uitbesteden aan een videokaart? Want ben nu allemaal forums aan het aflezen maar kan niet echt de knopen door hakken :/ Alvast bedankt voor de moeite ^^
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...