Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zelf toevallig gister nog een kabeltje gelegd. Vooral nieuwe huizen hebben PVC-buizen die uitkomen bij een stopcontact in elke kamer in het huis, kost je 5 minuten om die kabel er door heen te drukken. Oudere huizen hebben dit denk ik niet, maar er komt altijd wel een kabel ergens boven uit. Gooi je er een splitter tussen en klaar ben je!
Link naar reactie
Delen op andere sites

i7 is niet zo zeer overkill, het is gewoon dat de meeste games hyper threading niet ondersteunen (wat een negatief effect heeft). Geheugen maakt niet heel veel verschil in de fps, zolang je maar niet onder de 4GB komt voor de nieuwste games. Harde schijf maakt echt helemaal geen donder uit. Alleen de laad snelheden kun je er mee verbeteren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben BBQ niet, maar ik ben zelf meer fan van AMD. Prijs/kwaliteit ligt naar mijn mening iets hoger en kaarten komen veelal beter uit benchmarks. Wel zijn de meeste NVIDIA kaarten stiller en wat zuiniger. Over het algemeen hebben NVIDIA kaarten ook betere driver support, alhoewel AMD daar best wel een inhaalslag op aan het maken is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, ik heb zelf nu een laptop met een AMD kaart en drivers downloaden daarvoor is echt een hel. Al die catalyst dingen screwen het helemaal. Maar ik wacht sowieso nog even met een PC kopen, dus dan zie ik wel hoe het dan met drivers zit. Ik las ook dat de 7970 veel warmte verspreid in de PC, is dit nog iets waar ik naar uit moet kijken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de GeForce 550 een goede kaart? Ik heb net een PC aangeboden gekregen, die was gebruikt voor een evenement en nu wordt verkocht, voor 950 euro. De specs in het kort: (ik kan om uitgebreider vragen) GeForce 550 8GB RAM Intel i7 Acer Predator Ik denk dat je iets meer kan krijgen voor 950 euro, als je een bij Azerty koopt, maar ik ken die videokaart niet (misschien is die wel heel goed)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke thanks, dan maar nog even sparen voor deze: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B258095%5D=1&product%5B537212%5D=1&product%5B491249%5D=1&product%5B528615%5D=1&product%5B434498%5D=1&product%5B563039%5D=1&product%5B532390%5D=1&product%5B528823%5D=1&product%5B455748%5D=1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...