Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Micha, die ASUS 7870 kaart neemt wel 3 PCI-e slots maar je moederbord heeft er maar 1 (correct me if I'm wrong). Je moet dan even zoeken naar een moederbord met 3 PCI-e slots, zoals deze: http://azerty.nl/0-4924-491249/msi-z77a-g45-.html Ook als je moederbord er 3 hebt worden die dus allemaal gebruikt, dus je kan dan niet een 2e videokaart erbij doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt niet uit dat die 3PCI sloten in beslag neemt. Hij gebruikt er maar 1, maar de koeler gaat over de plek hangen waar nog 2 andere passen. Tegenwoordig zijn er ook nog maar weinig moederborden waarbij 2 PCI-e x16 sloten direct naast elkaar zitten. Meestal doen ze er een 'lege' ruimte of een PCI slot (dus niet PCI-e x16) tussen. Daardoor kun je toch 2 videokaarten gebruiken die beide 2 sloten in beslag nemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat een beetje rond te kijken naar videokaarten, en een videokaart die hele hoge benchmarks had was de MSI N680 GTX Lightning. Maar bij de review op hardware.info zeiden ze dat je de kaart gewoon niet moet nemen als je niet zelf wilt overklokken. Is er een specifieke reden waarom je hem niet moet nemen? Want die kaart heeft wel al een factory overclock, en hele goede benchmarks zonder dat hij verder was overgeclockt. Dus de vraag in het kort: is de kaart het waard zonder dat je hem zelf verder gaat overclocken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriend van mij wilt ook een nieuwe PC, maar we hebben er beide niet heel veel verstand van. Ik zei tegen hem, maak even een lijstje, en ik laat het wel door iemand controleren of het een beetje kan: Behuizing -Cooler Master Elite 431 voeding -Cooler Master B series 600 WATT processor -AMD Athlon II X4 640, sAM3 koeling - ... Moederbord-Asrock 970 Extreme3, sAM3+ geheugen ram-Corsair XMS3 DDR3,1333-4GB KIT harde schijf http://www.redcoon.nl/B401713-Toshiba-MQ01ABD050-500GB_Tot-25 videokaart- amd radeon hd 7870 Is dit een beetje een goeie PC? Of zal ik hem de PC van 500/650 aanraden die OMGWTFBBQ heeft samengesteld. De koeling mist trouwens, want daar wist hij geen raad mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe stil wil je hem houden? Je kunt namelijk voor waterkoeling kiezen, maar dat is wel een slag duurder (denk aan 75 euro). Wat je ook kunt doen is voor de CM Hyper 412 slim gaan. Die is goedkoper, maar je kunt er minder ver mee overklokken en produceert een stuk meer geluid. http://azerty.nl/8-976-538449/cooler-master-hyper-412-slim-.html
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...