Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik dacht ik post eens mijn pc die ik deze week ga bouwen. Ik kon niet wachten tot het einde van het jaar. http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B620113%5D=1&product%5B458903%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B626551%5D=1&product%5B386489%5D=1&product%5B536990%5D=1&product%5B568296%5D=1&product%5B558955%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B361602%5D=1&product%5B624158%5D=1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat ff te zoeken naar Windows 8 en nu zie ik allemaal verschillende versies staan. Welke moet ik nemen, ik zie versies die OEM erbij hebben staan en nog heel veel andere rare termen. Zelfs na ff googlen snap ik er geen snars van dus zou ik graag willen weten welke ik moet bestellen. Het moet wel de 64bit versie zijn en evt, te installeren op een 2de pc. Alvast bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik zat te denken om de high-end pc van €1300 te nemen over een paar maand, maar een vriend van me zei dat hij de onderdelen goedkoper kon krijgen (wel andere onderdelen). Dan vraag ik me af, zijn deze onderdelen ogeveer even goed, en zou je ook een performance verschil merken tijdens het gamen? Dit zijn de onderelen: amd phenom 2x4 965 Cooler master hyper tx3 evo 16 gb asus hd 7950 3gb v2 asus m5a78l zalman brander cooler master silent pro m2 850w seagate barracuda 2tb
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik ga voor de €1300 pc. De pc die hij had uitgezocht was €900, hij zei dat de pc net zo goed was als die van €1300. Zijn broer wou 'm wel in elkaar zetten voor €100 met een (waarschijnlijk) illegale versie van windows (Iets wat ik er zelf liever niet op heb, ik zou voor mezelf dan een legale windows hebben gekocht).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb dus pas m'n samenstelling besteld en nu voel ik me een beetje rot... Want een paar dagen daarna kwam de 4de generatie Intel cores als reclame op de site en der staan mooie dingen bij als 2x zoveel grafische kracht, makkelijker en verder overklokken enzo voor dezelfde prijs als degene die bij mijn samenstelling zit. Weet iemand of het mogelijk is om bij azerty je bestelling aan te passen? :S
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...