Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

'Die 2x zo veel grafische kracht' maakt niemand hier gebruik van. Dat gaat namelijk over de grafische chip die al in de processor zit. De losse grafische kaart die jij bij je samenstelling hebt zitten is vele malen krachtiger dan de grafische chip die in de haswell cpu's zitten. Wees dus maar niet bang, je mist echt helemaal niks. Voor een game-pc zijn de haswell processoren juist maar een miniscule stap, terwijl het toch een aardig tikje duurder is geworden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja misschien moet ik toch maar ff door gaan sparen heb gister ook nog gellukig een positief mailtje gekregen ik heb en baantje het is niet het meeste 9 euro per 100 kranten. dus misschien als ik dan ff doorwerk dan kan ik december een volledige nieuwe pc kopen if i'm lucky. maar waarom ik graag nu pci wil omdat ik dacht dat dan ff een tijdelijke goeie oplossing zou zijn maar jullie hebben gelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net mijn pc binnengekregen! Nu zit ik dus hiermee, de assemblage van azerty heeft mijn processor er niet in geplaatst (raar?) Hij zat dus in een klein Intel doosje, en heb na menig bestuderen van het moederbord het ding gevonden waarop hij aangesloten moet, maar rond dat punt is geen ruimte om dat ding te plaatsen, Ik heb geen idee hoe je foto's op pu.nl zet dus kan het moeilijk laten zien Help
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tadaa ik zag het al aankomen, een probleem... Mijn pc herkent mijn beeldscherm niet! Alles nog eens gedubbelchecked maar alles was goed Daarna nog een paar keer geprobeerd na aanduwen van kabels, maar nog steeds geen resultaat Toen besloot ik dus m'n ps3 scherm erbij te pakken (deze is met hdmi) Maar daar stond het weer: geen signaal Alles geprobeerd maar niet helpt Is dit dan echt een fout waardoor hij terug naar azerty moet, of is er nog een oplossing? Please help!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...