Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben van plan dit te kopen, iemand suggesties: Intel MSI Z87-GD65 Gaming Intel Core i5 4670K (3,4GHz) Cooler Master Hyper 212 Evo Corsair 2x4GB DDR3 1600 CML8GX3M2A1600C9 LowP MSI GeForce GTX770 TF 2GD5/OC 2GB Corsair CX750M Corsair Carbide 300R Western Digital Blue 1 TB 7200 rpm SATA 600 Intel SSD 520 Series 120GB SSDSCW120A310
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen, ik had nog ff een vraagje, ik heb dus een monitor zonder hdmi, maar wel DVI Dan vroeg ik me ten eerste af: Is er een verschil in kwaliteit tussen DVI-D en DVI-I? Ik zat dus ff te kijken op allekabels.nl en dan staat er bij sommige DVI kabels Dual Link (24+1) en bij sommige Single Link (18+1) Nu heb ik dus een monitor met 25 gaatjes bij de DVI (female uiteraard) port Maakt het dan nog uit of al die gaatjes gevuld zijn met dus bv. 19 pinnetjes in plaats van ze alle 25? En verschilt Dual Link en Single Link in kwaliteit? En nog als allerlaatste, ik ga graag voor ''safe'' zodat ik zeker weet dat het werkt. Nu zijn er dus van die kabels, ene kant DVI, andere kant HDMI, en ik weet al zeker dat mijn HDMI (female ofcourse) port van mn pc werkt. Verandert er hierbij ook nog kwaliteit? Alvast heel erg bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh dat is het meest kutte waarover je het kan hebben. ik kon me oude monitor niet gebruiken omdat de convertor duurder was dan een nieuwe monitor. kort samengevat, je hebt analoge en digitale signalen. je hebt een convertor nodig als je wilt swichen, en ze kosten heel veel. als je van digitale aansluiting naar een andere soort digitale aansluiting wilt gaan heb je alleen maar een kabel nodig met beide aansluitingen (DVI-D en HDMI).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit met een probleem, Battlefield 4, CoD Ghosts en GTA V komen uit, de XBOX One en PS4 ook.. Ben ik weer een grote game freak, en zit ik nu te twijfelen tussen of spellen kopen voor mijn PS3, of een XBOX One / PS4 kopen met Battlefield 4, en dan later heb ik weer spijt... WHAT CAN I DO?
Link naar reactie
Delen op andere sites

kunnen jullie me helpen? ik spaar nu dus voor een game pc maar ondertussen is de computer waar ik het mee moet doen erg traag. ik zou graag een beetje willen upgraden zodat ie een beetje fatsoenlijk loopt. dit is het moederbord http://www.motherboards.org/mobot/motherboards_d/ASUS/P4S8X-X/ wat is de beste of goedkoopste optie? p.s. ik heb nog 1 geheugen slot over
Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer genoeg is dit geen grapje. ik dacht dat ik misschien ergens 2de hands nog een ddr werkgeheugenbalkje kon kopen van 1 gig of een processor upgrade. nu heb ik intel celeron maar eventueel kan ik updaten naar pentium. heb ook op tweakers voor 2 euro een balkje ddr werkgeheugen zien staan van 512 mb. doe dat denk ik maar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik heb 8gb 1333mhz RAM heeft dit veel invloed op games aangezien het geen 1600mhz of hoger is. Want ik wil er 8gb bij zetten maar vroeg me af of het het waard was om van 1333mhz naar 1600mhz te gaan Zover ik weet geeft het niet heel veel verschil het is alleen met laden en uploaden van dingen dat het wat sneller gaat maar ik weet niet zeker..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...