Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Friday, heb weer eens gelachen in een lange tijd. Chris Tucker <3 8.5/10 Homefront, het verhaal is een beetje zwak, maar Jason Statham in actie maakt alles weer goed. 7/10 The Amazing Spiderman 2, Heb de Comics gelezen dus ik wist al wat er ging gebeuren. Maar de film is F*cking AMAZING!!! Andrew Garfield speelt ook veel beter dan die kneus van die vorige Spidermans. En Electro was echt baas gespeeld door Jamie Fox. 9/10 Robocop, Kut film, Actie is middelmatig en kut verhaal. Op het eind moest ik wel weer lachen. De oude vertrouwde Samuel l Jackson. 5.5/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag The Amazing Spider-Man 2 in de bios gezien. Geweldige film! Als je de originele 3 films hebt gezien dan weet je soms wel wat er gaat gebeuren (MISSCHIEN SPOILER) bijvoorbeeld dat Harry Spiderman gaat haten en wil vermoorden. 9.5/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Rocketeer Deze superheldenfilm van regisseur Joe Johnston (meester in het maken van degelijke films) is zo zoetsappig en onschuldig, dat je het de makers amper kwalijk kan nemen dat het geheel eigenlijk bijzonder weinig voorstelt. Zet je schrap voor een oude avonturenfilm zoals Hollywood in de jaren '40 maakte en beleef een hoop lol met The Rocketeer. 3/4 sterren
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bad Neighbours. Heerlijke komedie, met een goed tempo. De chemie tussen Rose Byrne en Seth Rogen is uitstekend. Meer dan goed geschreven en visueel ook dik in orde. Jammer dat, vooral vanwege het genre, er af en toe wordt terug gevallen op formule werk, en dat de characters niet bepaalt memorabel zijn. Al met al sinds tijden niet zo genoten van een film in dit genre.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...