Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Dredd, goede film. Moet zeggen dat een wijf als slechterik met 100 man om dr heen die botergeil zijn niet echt geloofwaardig is en het is jammer da t de film zich in een gebouw afspeelt, maar ik vond het moorden echt gruwelijk goed gedaan. Die vampieren film met Johnny Depp, ben effe de naam kwijt. Leuk, goed gedaan ook, maar stomme fouten zitten er in. Sommige worden vampier als ze gebeten zijn, andere niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grim en heftig, maar ook op z'n tijd amusant en een rondom fascinerende thriller dat zeer doet denken aan Tarantino's werk, maar dan velen malen vager en grauwer. Ik zeg, kijken als je Tarantino, Scorcese, DePalma en dergelijke interessant vind. http://www.slantmagazine.com/assets/house/film/posterlaboldboy_3.jpg **Oldboy** *Regisseur*: Park Chan-wook *Duur*: 2h *Genre*: mysterie, drama, thriller *Première*: 21 november 2003 *In 1988, businessman Oh Dae-su is walking drunk through the streets of Seoul, missing his daughter's 4th birthday. While walking through the streets, he is kidnapped. He wakes up in a solitary confinement in a hotel-like prison. Confined with no human contact or explanation for his kidnapping, and frequently gassed with a possibly mind altering drug, Dae-su soon learns through news reports his wife has been murdered, and he is the prime suspect. Dae-su passes the time shadowboxing, planning revenge, and secretly attempting to tunnel out of his cell. After being imprisoned for 15 years, Oh Dae-Su is released, only to find that he must now find his captor in 5 days.*

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

The SpongeBob Movie: Sponge out of Water Voelt aan als een zeer uitgerekte aflevering, met alleen de laatste twintig minuten die aanvoelen als een daadwerkelijke bioscoopfilm. Des te teleurstellender is het dat precies dat stuk veel minder boeiend is dan al het voorgaande. Want geloof me, al het voorgaande is te absurd en bizar om niet geamuseerd te zijn. 2.5/4 sterren Big Hero 6 De robot Baymax is een vondst van jewelste en zowel de vormgeving als de animatie in deze Disney-film is superb. Het verhaal loopt er op den duur wel een beetje de kantjes vanaf, met een clichématige opbouw en een over-the-top finale die niet hier lijkt thuis te horen. Jammer, maar er is gelukkig nog genoeg over om van te genieten. 3/4 sterren
Link naar reactie
Delen op andere sites

Big Hero 6. Heerlijke animatie film. Fijn om te zien dat Disney weer echt op het goede spoor is. Buiten dat de film een must is voor marvel-actie- en animatieliefhebbers, vond ik dit ook nog eens en grappigste komedie die ik in tijden heb gezien. Vooral mogelijk gemaakt door Baymax, een character waar iedereen wel van moeten houden, want wat een charme heeft die en wat is hij grappig. Nightcrawler. Precies een soort film waar ik van hou. Heerlijk satirisch, stijlvol, psychologisch, intense spanning, in combinatie met fantastisch acteerwerk en een top script.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...