Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Ratchet & clank Ondanks de soms wat matige delen, de slechte karakterisatie, geforceerde grappen en het cliché plot vond ik het een uiterst vermakelijke film. Ik vond em ook lang niet zo slecht als wat ik er over hoorde. Kritisch gezien misschien wel, maar entertainment wise gezien wel. +1 voor james arnold taylor en de ferris bueller day off after credit scene. 6.5/11
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Shallows. http://cdn3-public.ladmedia.fr/var/public/storage/images/dossiers/musique-cine-series/photos/photos-blake-lively-une-actrice-a-croquer-dans-le-film-instinct-de-survie-1093066/16308598-1-fre-FR/Photos-Blake-Lively-une-actrice-a-croquer-dans-le-film-Instinct-de-survie_portrait_w674.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Boyhood https://67.media.tumblr.com/e8845b9e1d3942ab9327eb41cf7b7cb7/tumblr_nkd8g6WOiU1qgfmw3o1_500.gif Deze liet me met gemengde gevoelens achter. Aan de ene kant ben ik juist heel blij dat er geen onnodig drama in deze film zit, dat het (bijna altijd) compleet realistisch aandoet en alles louter wordt gepresenteerd als weer een stukje uit het leven van Mason. Aan de andere kant knaagde bij mij het gevoel dat er meer in dit project had gezeten, dat ik slechts een (flinke) handvol willekeurige scènes uit het leven van een net zo willekeurige jongen had gezien, in plaats van een daadwerkelijke film. Het voelt hierdoor alsof de film het een beetje op veilig speelt, paradoxaal genoeg juist omdat deze zo dapper afstand houdt van onnodige dramatiek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...