Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Grapje toch? Was een leuke film, maar ik was echt teleurgesteld in Brave. Het einde was geen leuk einde, de slechterik was.. Hé wacht? Welke slechterik! Je bedoelt die enge beer? Grapje toch? Kan die beer amper een slechterik noemen. De film was op het begin tof, maar na een tijdje was het een grote teleurstelling. Jammer dat Brave de oscar kreeg, en niet Wreck-It Ralph.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Machete. Tsja, Robert Rodriguez is altijd wel leuk. En Danny Trejo is natuurlijk een baas. Ook grappig dat dit eigenlijk eerst slechts een trailer was binnen het Grindhouse-project in 2007 van QT en RR, maar het is alsnog tot volwaardige film ontwikkeld. 8/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Snow White and the Huntsman. Kirsten Stewart moet nog steeds leren wat het woord 'glimlachen' betekent, maar het verhaal was interessant en het acteerwerk prima. 7/10 The Green Hornet Begon ontzettend cliché, middenstuk was beter, einde helaas weer redelijk cliché. Maar was wel leuk. 6,5/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Grindhouse Project. En hiermee bedoel ik dus de samenwerking van QT en RR in 2007 met Planet Terror en Death Proof (niet resp.).Death Proof was makkelijker te volgen, Planet Terror een beter verhaal. Ik geef gewoon beiden een 8. Hick Het verhaal is behoorlijk rommelig, en dat is niet minder dan irritant. Voor de rest is het acteerwerk wel goed. 6,5/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...