Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Ik heb 3 films gezien: Argo. Wat een film, echt een geweldig verhaal en Ben Affleck speelt geweldig! ik geef een 8.3 Life of Pi. Deze film vond ik nog beter. De magie en het sprookje over een jongen en een tijger die vrienden werden is geweldig. Eeen 8.6 Hitchcock. De minste uit dit rijtje maar nog steeds erg vermakelijk. Anthony Hopkins weet Hitchcok geniaal neer te zetten en soms zelfs hilarisch! een 7.8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Paranormal Activity 4 Evenals deel 2 voelt dit teveel aan als formulewerk en bovendien voegt het niet veel toe aan de algehele mythologie die de franchise voor zichzelf heeft gecreëerd. Desalniettemin zijn er een paar goede schrikmomenten. Cijfer: 6,4 Superbad Een beetje saaie en te lange komedie, die zichzelf enigszins weet te redden door goede dialogen en een strakke directie. Cijfer: 6,6 Carrie Een hele goede, zij het wat gedateerde horror-film, met interessante karakter-ontwikkelingen. Cijfer: 7,8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...