Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Jumanji: The Next Level Een herhalingstruc van het vorige deel, maar zonder de verrassing en met een plot dat nergens naartoe werkt. Kevin Hart doet een consistent grappige imitatie van Danny Glover, maar de rest van de cast komt er bekaaid vanaf (hoewel Awkwafina laat in de film nog wat verrassingen brengt) en de meeste grappen landen niet. Deze franchise mag gauw weer de ijskast in. Cijfer: 4,8
Link naar reactie
Delen op andere sites

“Heel de film viel tegen.” Typte hij voldaan, terwijl hij rustig zijn crocs uit trok en langzaamaan richting z’n bank met panterprint sjokte om vervolgens de felgroene luxaflex naar beneden te doen, de tv aan te zetten, en Dark Phoenix nog een keer te bekijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

High Life https://66.media.tumblr.com/dff1d649691644388beb39573464bec6/tumblr_plg9ivTCnH1xwulyao4_500.gifv Deze film is geobsedeerd door lichaamssappen. Ik had niet echt gerekend op zo'n alternatieve en langzame film dus moest even omschakelen, maar toen ik er eenmaal inzat was hij op zich wel lekker beklemmend. Denk desondanks niet dat hij me heel erg bij zal blijven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Star Wars The Rise of Skywalker De eerste zin van de gele tekst is letterlijk zoiets in de trend van ''Palpetine is back''. Waarom, hoe en wanneer wordt nergens uitgelegd. Wie is Rey? Palpetines kleindochter, waarom niet? Die man blijkt gewoon een teringgrote vloot gebouwd te hebben in een of andere achterafsteeg waar men nog nooit van gehoord heeft, maar natuurlijk was Luke Skywalker er ooit al naar op zoek gegaan (waarom geen idee) dus komt dat even goed uit. Ik vond het verhaal van de vorige film al zwak, maar bij wijze van een traditie om met mijn vriendjes elke Star Wars film te bezoeken zat ik er toch weer. Echter, er zitten paarden in de ruimte in, dus 10/10

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...