Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Onward Met een goed hart in elkaar gezet en het einde weet alle lijntjes mooi aan elkaar te knopen, maar het valt niet te ontkennen dat het geheel voorspelbaar is qua plot en thematiek en dat de personages vrij weinig om het lijf hebben. Cijfer: 6,5 F for Fake Een bijzondere mix van documentaire, fictie en alles daartussenin: Orson Welles speelt met de vraag wat feit en wat ‘fake’ is en geeft schmierend alleen maar onduidelijke antwoorden. Cijfer: 8,4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Color Out of Space De ongrijpbare toon is wat de meesten geboeid zal houden, alsmede de bij vlagen indrukwekkend gore practical effects. Maar het verhaal is vaag, op z’n zachtst gezegd, en de film doet zelden de moeite zichzelf uit te leggen. Dat mag, en ik kan het ook respecteren, alleen is vaagheid lastig te combineren met zulke oneven productiewaarden, acteerwerk en, nogmaals, toon. Cijfer: 6,9
Link naar reactie
Delen op andere sites

'' Aan het eind weet je nog steeds niks'' dit vind ik an sich nog niet zo erg, niks mis met wat mysterie films als Annihilation, Arrival. The Shining, The Lighthouse etc. laten ook heel veel in het onduidelijk. Maar dat wat je wel te zien krijgt is gewoon dodelijk saai en extreem voorspelbaar. Raar ook dat 70% van de film zich in die flashback afspeelt. John Malkovich die een soort doorgesnoven trumpsupporter speelt was voor mij het enige punt van vermaak. En die baggerfilm die je bedoelt is The Happening, indedaad een van de meest debiele films ooit gemaakt. Voor mij in de categorie: zo slecht dat het leuk is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...