Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

@BaronBonk In eerste instantie waren het ook nep-aankondigingen. Maar Rodriguez had zoveel plezier met het universum dat ie besloot de twee 'neppe' vervolgfilms ook te maken. Alleen voegde hij een klein detail aan de titel van het derde deel toe: Machete Kills Again... in Space! Deze wordt in 2014 verwacht. Of Rodriguez dat gaat halen is de vraag, want Sin City 2 moet volgend jaar oktober ook alweer af zijn. Wie weet dat hij na het afronden van SC2 even een pauze inlast voordat hij begint Machete Kills Again... in Space! te filmen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat het niet zo nauw gebaseerd is op de werkelijkheid, maar ach, de dialogen zijn briljant geschreven en het camerawerk zo subliem dat ik het iedereen met liefde vergeef. Samen met een hoog tempo en ijzersterke acteurs (vooral Garfield vond ik erg goed) behoort The Social Network met gemak tot één van mijn meest favoriete films ooit. Maar saai is het allerminst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...