Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

>Ola John lijkt mij een prima investering. Ola John. Hij heeft dit seizoen van de 14 wedstrijden die Benfica heeft gespeeld, 5 wedstrijden meegedaan...en 0 doelpunten gescoord. Vorig seizoen 22 wedstrijden gespeeld voor Benfica waarvan 15 in de basis gestaan. Het aantal doelpunten vorig seizoen? 0 om precies te zijn. Is inderdaad een prima investering voor Ajax :s
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Ik neem aan dat je aan het trollen bent? Schaken is middelmatig tot slecht, Indi en de Vrij zijn dit seizoen door het ijs gezakt. Vormer kan al helemaal niet voetballen, was een uitblinker bij Roda, maar goed dat is dan ook een degradatiekandidaat. Clasie is de enige aardige voetballer uit je rijtje. Maar ik heb persoonlijk 100 keer liever Klaassen dan Clasie. Dit. Duizend keer dit. Je had trouwens wel gelijk over Vormer Black. Die is niet middelmatig. Die is verschrikkelijk. Maar gelukkig kijk jij niet door een roze bril. Mij een kakkerlak noemen en vervolgens met wat jij denkt wat het draaiboek is van Ajax aan komen kakken maakt je niet echt overtuigend. Als wat jij noemt die spelers 'slecht' zijn waarom staat Feyenoord dan niet in het rechter rijtje. Vormer speelde tegen PEC Zwolle uitstekend. Was de enige speler op het veld die zijn lichaam in de strijd gooide om aan de bal te komen. Clasie is voor het centrum gewoon een goede spelen, geeft de ballen door en weerhoud de tegenstander. Wat betreft De Vrij en Indi doen ze wat die moeten doen, niet meer en minder, maar ze zijn zeker niet slecht. Dus als iedereen hier eventjes zijn joden houding wil opheffen en niet alles op de manier kijken zoals 020 het zou doen, dan kunnen we misschien nog redelijke discussies voeren. Ik ga ook niet random spelers opnoemen van Ajax die bagger zijn. Voorbeeld: Blind kan niet voetballen omdat hij maar op één positie kan spelen en anders issie bagger. Boelsjit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Voorbeeld: Blind kan niet voetballen omdat hij maar op één positie kan spelen en anders issie bagger. Denk jij wel eens na over wat je typt? Dat kun je best zeggen over een Van Rhijn, de centrale backs van Ajax, Fisher, Sigthursson, maar niet over Blind. Juist Blind heeft dit jaar toch aangetoond dat hij zowel op de linksback positie (linksback van nlelftal) als op het middenveld uit de voeten kan? >Als wat jij noemt die spelers 'slecht' zijn waarom staat Feyenoord dan niet in het rechter rijtje. Omdat de Eredivisie geen wereldcompetitie is? >Vormer speelde tegen PEC Zwolle uitstekend. Was de enige speler op het veld die zijn lichaam in de strijd gooide om aan de bal te komen. Simpele ballenafpakker dus. Met die redenatie zijn Poulsen en Enoh ook prima spelers. Clasie is voor het centrum gewoon een goede spelen, geeft de ballen door en weerhoud de tegenstander. Lees anders even, niemand hier zegt dat Clasie geen aardige voetballer is. >Wat betreft De Vrij en Indi doen ze wat die moeten doen, niet meer en minder, maar ze zijn zeker niet slecht. Maakten toch kapitale fouten bij het NLelftal begin dit jaar? Dat is niet doen wat je moet doen. Oh ja en voordat ik weer allemaal "jij bent een Ajax fan boeheohoeh" tegen me aankrijg: Riedewalt moet zich gewoon nog bewijzen, zijn twee doelpuntjes waren een kwestie van op de juiste plaats staan op het juiste moment.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ola John. Hij heeft dit seizoen van de 14 wedstrijden die Benfica heeft gespeeld, 5 wedstrijden meegedaan...en 0 doelpunten gescoord. >Vorig seizoen 22 wedstrijden gespeeld voor Benfica waarvan 15 in de basis gestaan. Het aantal doelpunten vorig seizoen? 0 om precies te zijn. >Is inderdaad een prima investering voor Ajax :s Meh, of hij op het moment opgesteld wordt is slechts een indicatie. Als ik bijvoorbeeld naar de Feyenoord selectie kijk zie ik dat jullie topspeler bij zijn vorige clubs gefaald heeft. Terwijl jullie aanwinsten die het bij voorgaande clubs geweldig deden (Immers, Verhoek) het bij Feyenoord matig tot dramatisch doen. Ik heb vertrouwen in Ola John, deed het goed bij Twente en is pas 21. Als Ajax hem kan huren kunnen ze er sowieso geen al te grote buil aan vallen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
De kogel is door de kerk, alle awards zijn uitgereikt en ze zijn allemaal terecht (vind ik). Maar wat vinden jullie van het Fifpro XI 2013? Hieronder staat het team, ik hoor graag jullie meningen erover! Manuel Neuer, Dani Alves, Sergio Ramos, Thiago Silva, Philip Lahm, Franck Ribery, Xavi, Andres Iniesta, Lionel Messi, Zlatan Ibrahimovic, Cristiano Ronaldo
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Manuel Neuer, Dani Alves, Sergio Ramos, Thiago Silva, Philip Lahm, Franck Ribery, Xavi, Andres Iniesta, Lionel Messi, Zlatan Ibrahimovic, Cristiano Ronaldo Alleen Xavi hoorde er echt niet in. Voor de rest vind ik deze spelers er allemaal met kop en schouders boven de rest uitsteken. En Ronaldo als beste speler van het jaar is terecht maar toch ook wel weer discutabel. Ik weet namelijk niet echt precies waar ze naar kijken. Ikzelf zou zeggen kijk naar wat de speler allemaal gewonnen heeft met het team en als hij dan ook nog eens uitblinkt(Ribery) dan zou ik hem die prijs geven. Ook al was Ronaldo van een andere planeet dit jaar. Hij heeft niks gewonnen met Real Madrid. Is via de achterdeur op het WK beland met Portugal. Zo overtuigend was het niet allemaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Denk jij wel eens na over wat je typt? Dat kun je best zeggen over een Van Rhijn, de centrale backs van Ajax, Fisher, Sigthursson, maar niet over Blind. Juist Blind heeft dit jaar toch aangetoond dat hij zowel op de linksback positie (linksback van nlelftal) als op het middenveld uit de voeten kan? Als je goed had gelezen zag je dat ik een voorbeeld gaf en die daarna ontkrachte. > Omdat de Eredivisie geen wereldcompetitie is? Klopt, maar het is wel een competitie waar je moet winnen om hoog te komen, en dat is er wat er bij Feyenoord momenteel goed gaat. Dus dit is slap commentaar wat je geeft. > Simpele ballenafpakker dus. Met die redenatie zijn Poulsen en Enoh ook prima spelers. Voor een speler die af en toe invalt is Vormer een uitstekende speler, doet tenminste waar hij voor betaald wordt. > Lees anders even, niemand hier zegt dat Clasie geen aardige voetballer is. Lees anders even dat je zei dat je liever Klaassen hebt. Goh een Ajax speler, wat toevallig. En ook hierboven, Poulsen en Enoh vergelijken met Vormer. Goh twee Ajax spelers, weer toevallig. > Maakten toch kapitale fouten bij het NLelftal begin dit jaar? Dat is niet doen wat je moet doen. Ik heb anders Blind ook vaak fouten zien maken. En als ik mij goed kan herinneren waren er meer Feyenoorders naar het NL-elftal gestuurd dan Ajacieden, zegt wat over het teamverband etc. > Oh ja en voordat ik weer allemaal "jij bent een Ajax fan boeheohoeh" tegen me aankrijg: Riedewalt moet zich gewoon nog bewijzen, zijn twee doelpuntjes waren een kwestie van op de juiste plaats staan op het juiste moment. Je krijgt zeker tegen je aan dat je een jongen bent die zaken niet objectief kan bekijken, met andere woorden een Ajacied. Alleen Ajacieden kunnen hun eigen team de hemel in prijzen terwijl ze zwabberen tegen middelmatige clubs, dan moet je gewoon eerlijk zijn en toegeven dat Ajax zo nu en dan ook fouten maakt. Het hele 'winterkampioen' gebeuren is ineens de trend omdat dat op televisie gezegd wordt. Maar andere jaren is daar nooit een woord over gesproken. Nogmaals, het topic heet: Het Grote Voetbal topic, wat notabene is aangemaakt door Klaasjan, heb het dan over voetbal, niet Ajax. Dan moet je maar een 020 topic aanmaken, dan zie je mij niet klagen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Klopt, maar het is wel een competitie waar je moet winnen om hoog te komen, en dat is er wat er bij Feyenoord momenteel goed gaat. Dus dit is slap commentaar wat je geeft. Natuurlijk niet. Als je jouw redenatie: "als je team het in de eredivisie goed doet heb je goede spelers" volgt, lopen er bij FC Barendrecht ook goede spelers rond, de topklasse is een competitie waar je moet winnen om omhoog te komen. >Voor een speler die af en toe invalt is Vormer een uitstekende speler, doet tenminste waar hij voor betaald wordt. Laten we "hij doet waarvoor hij betaalt wordt" nou niet als maatstaf nemen voor het begrip "uitstekende speler". Ruiz is een uitstekende speler, Vormer toch niet. >Lees anders even dat je zei dat je liever Klaassen hebt. Ik heb liever Ibrahimovic dan Bony. Dat maakt van Bony toch geen slechte speler? >Goh een Ajax speler, wat toevallig. Was een reactie op: "Nee Klaas, Ajax is aan het aftakelen." Ajax takelt dan wel af volgens jou, maar de spelers zijn bijna allemaal van hogere kwaliteit. Als ik naar het elftal van Feyenoord kijk dan zou ik alleen Pelle en Janmaat willen hebben. >En ook hierboven, Poulsen en Enoh vergelijken met Vormer. Goh twee Ajax spelers, weer toevallig. Opzettelijk Ajax spelers gepakt. Juist om aan te tonen dat ook Ajax simpele balafpakkers heeft rondlopen die net als Vormer geen reet toevoegen aan het elftal. >Ik heb anders Blind ook vaak fouten zien maken. En als ik mij goed kan herinneren waren er meer Feyenoorders naar het NL-elftal gestuurd dan Ajacieden, zegt wat over het teamverband etc. Het moge duidelijk zijn dat de foutjes van Blind van een andere orde zijn dan de kapitale fouten van het centrale duo van Feyenoord. Dat er meer Feyenoorders naar het NL-elftal worden gestuurd maakt mij persoonlijk geen barst uit. >Je krijgt zeker tegen je aan dat je een jongen bent die zaken niet objectief kan bekijken, met andere woorden een Ajacied. Alleen Ajacieden kunnen hun eigen team de hemel in prijzen terwijl ze zwabberen tegen middelmatige clubs, dan moet je gewoon eerlijk zijn en toegeven dat Ajax zo nu en dan ook fouten maakt. Haal even een quote aan waar ik aangeef dat Ajax foutloos is dan? Volgens mij ben ik prima in staat om objectief naar voetbal te kijken. En ben ik prima in staat om te zien dat Ajax het beter doet dan Feyenoord, dat heeft weinig met een clubhart te maken. Sterker nog, jij bent het daarmee eens. >Het hele 'winterkampioen' gebeuren is ineens de trend omdat dat op televisie gezegd wordt. Maar andere jaren is daar nooit een woord over gesproken. Haalt ik het winterkampioen gebeuren aan dan? Dat interesseert me echt geen reet.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Nogmaals, het topic heet: Het Grote Voetbal topic, wat notabene is aangemaakt door Klaasjan, heb het dan over voetbal, niet Ajax. Dan moet je maar een 020 topic aanmaken, dan zie je mij niet klagen. Heb het dan over voetbal, niet Feyenoord. Wat een gelul. Mij lijkt het voetbal topic dé plaats om spelers en teams te bespreken. Helaas lopen er hier wat mensen rond die iedere mening over een speler als een persoonlijke aanval of aanval op hun cluppie zien. Daar val jij ook onder.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...