Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Er is geen so. Januzaj is idd een groot talent. Als je 18 bent en je speelt redelijk goede wedstrijden bij Man United, dan zegt dat wel wat. Hij is een veel groter talent dan wat bij die club uit 020 komt. Alleen een persoon hier zal dat niet in willen zien, maar die heb ook geen verstand van voetbal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha... Ik ben voor Feyenoord maar PEC was gewoon uitermate zwak. Daar had iedereen van gewonnen. Immers het verschil maken :') Die gozer houdt heel het team op bij elke aanval. Hij heeft geen techniek, geen pass en zo kan ik nog wel even door gaan. En kom niet met dat hij zo hard kan werken, want hij loopt zoveel omdat hij zijn fouten moet goed maken.... En als je iemand hard wil zien werken ga je naar een bouwplaats kijken. Nee Feyenoord wordt nooit kampioen met zo'n gozer in je team.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Hahaha. En jij noemt mij teletekst supporter? Kijk eens goed wat je zegt man. Indi, De Vrij, Clasie, Vormer en Schaken middelmatige spelers? Ik hoop dat je aan het trollen bent. En waar is die ironie trouwens? Weet je wel wat dat is? Ik neem aan dat je aan het trollen bent? Schaken is middelmatig tot slecht, Indi en de Vrij zijn dit seizoen door het ijs gezakt. Vormer kan al helemaal niet voetballen, was een uitblinker bij Roda, maar goed dat is dan ook een degradatiekandidaat. Clasie is de enige aardige voetballer uit je rijtje. Maar ik heb persoonlijk 100 keer liever Klaassen dan Clasie.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Oh en ik vind hem ook een flikker dat hij Arsenal verraden heeft. Dat heeft er ook mee te maken. Geen idee wie deze debiele uitspraak heeft gedaan, geen zin om te zoeken, maar dit slaat echt nergens op. Hoezo 'verraden'? Is elke speler die een transfer maakt dan een verrader? Naar een andere club gaan is verraden? Sorry maar van deze uitspraak kan ik echt niks maken. Bovendien heeft RvP 8 jaar alles gegeven voor Arsenal en veel betekend voor de club. Daar mogen de fans van Arsenal hem alleen maar dankbaar voor zijn. Oh, en ja ik support Arsenal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik moet altijd lachen om die uitspraken: Je hebt geen verstand van voetbal. Dan mag jij me nu gaan uitleggen wat verstand van voetbal is? Als dat überhaupt bestaat:'). Als je zoiets zegt dan ben je misschien wel de allergrootste mongool. Als er voetbal verstand bestond dan zou toch iedereen in de voetbal wereld hetzelfde doen? Maar dat is juist het mooie. In sport heeft iedereen zijn eigen denkwijze. Ajax wil altijd combineren en de tegenstander kapot spelen. Terwijl andere ploegen weer een andere speelwijze hebben. Wat dacht je van Real die veel counter voetbal speelt. Of Chelsea die zich het liefst ingraaft en wacht op een kansje. Of Bayern die de druk op het middenveld zoekt en ver van de goal verdedigt. Zo heb je allemaal verschillende speelstijlen en ik vind het dan ook gewoon zielig om een ander uit te maken voor iemand die er geen verstand van heeft. Zegt ook genoeg dat het van een kakkerlak komt :').
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik neem aan dat je aan het trollen bent? Schaken is middelmatig tot slecht, Indi en de Vrij zijn dit seizoen door het ijs gezakt. Vormer kan al helemaal niet voetballen, was een uitblinker bij Roda, maar goed dat is dan ook een degradatiekandidaat. Clasie is de enige aardige voetballer uit je rijtje. Maar ik heb persoonlijk 100 keer liever Klaassen dan Clasie. Dit. Duizend keer dit. Je had trouwens wel gelijk over Vormer Black. Die is niet middelmatig. Die is verschrikkelijk. Maar gelukkig kijk jij niet door een roze bril.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klaas dat is niet verraden dat is gewoon een stap hogerop zoeken hij zag dat hij bij ManU prijzen kon winnen en zag dat dat bij Arsenal moeilijk ging alleen zijn de rollen dit seizoen omgedraaid je hebt gelijk hij is naar een directe rivaal gegaan maar dat zijn Chelsea, Liverpool en Man City ook en ik denk niet dat Van Persie zijn laatste jaren wil slijten in een kutcompetitie zoals Italië of Spanje en Cortex: Zanetti,Tottie,Giggs een paar voorbeelden van clubliefde
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...