Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Riedewald heb 1 wedstrijd voor Ajax gespeeld en 3 voor jong Ajax. Hij scoort nu met heel veel geluk 2 doetpuntjes en jij noemt hem een toptalent. Je maakt jezelf echt belachelijk met dit soort uitspraken Klaas, het spijt me zeer. We kunnen jou beter de Johan Cruijf van de PU gaan noemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

In deze heeft Klaasjan zeker wel gelijk... Vooral Fischer vind ik de laatste tijd zeer inspiratieloos overkomen. Die gast leeft nog steeds in de wolken na de overwinning op Barca ofzo?? Misschien met die twee spelers uit de basis dat het hele elftal ook weer beter gaat draaien. Nu veel te slordig en te weinig mooie combinaties gezien. En dat tegen een club die gewoon amateuristisch verdedigd en soms op nog knulligere wijze de bal weggeeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 17 mag je ook nog gewoon een jochie zijn.. Hij maakt daar even een droom-debuut mee waar hij waarschijnlijk de rest van het jaar niet meer door zal kunnen slapen... Hem gelijk als toptalent uitroepen is natuurlijk onzin, maar gun die jongen minimaal wat tijd om ervaring op te doen en zich te ontwikkelen in bepaalde zaken... Er zijn genoeg ervaren voetballers op leeftijd die nog veel minder professioneel overkomen en het helaas ook nooit meer zullen worden...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan er niet over ophouden dat iedereen helemaal lyrisch is van die Riedewald. Die jongen scoort er twee, met dik dik geluk en iedereen vind hem een 'toptalent' en hij moet in het Nederlands elftal en shit. Jeez mensen. Ajax takelt met de dag af. Ze winnen twee weken achterelkaar met pijn en moeite. Je mag best een goed zelfvertrouwen hebben na de winst op Barcelona, maar de focus is af en toe compleet weg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Maradonna maakte Argentinië toch ook kampioen? Idem met Pelé. Maar je mag je mening hebben natuurlijk. Ik ben van mening dat 1 speler een team kampioen kan maken. Typisch een opmerking die van een Ajacied komt. Pellé heeft gister niet al te best gespeeld en toch wint Feyenoord met 3-0. Feyenoord speelde gister fantastisch, dat deed het team, niet één man. Ik snap je bedoeling dat topspelers vaak het verschil maken, maar daarom heb je die topspelers. Elk team heeft een favoriet, klopt, maar jouw versie vind ik toch een beetje vreemd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen hier snappen de term toptalent niet:') Haha. Marcos jij bent de gene die zich compleet belachelijk maakt. Toptalent betekent niet dat je een fucking goede speler bent. Dat betekent dat je de capaciteiten bezit om een topspeler te worden. En met alle respect maar als je 2 keer scoort dan heb je die capaciteiten. Heb je het loopvermogen van die jongen gezien? Of dat lichaam? Die jongen is 17 en heeft het lichaam van een jonge Ronaldo. Echt ik vraag me soms af wat jullie lezen:'). Waar heb ik ooit gezegd dat hij een goede speler is? Als je met 17 jaar debuteert omdat Frank de Boer, Dennis Bergkamp en al die sterren daar bij Ajax jou hebben zien trainen en dachten: Jaa die doet het lekker. Dan ben je een topper in wording. Overigens merk ik bij de kakkerlakken zoals altijd het calimero effect. Wanneer Ajax weer eens wat goede spelers heeft dan meteen alles afzeiken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ajax takelt met de dag af. Ze winnen twee weken achterelkaar met pijn en moeite. Je mag best een goed zelfvertrouwen hebben na de winst op Barcelona, maar de focus is af en toe compleet weg. Dit is dus duidelijk een echte teletekst supporter. Jij kijkt duidelijk nooit de wedstrijden van Ajax. Vandaag was niet goed maar de laatste tijd speelt Ajax EINDELIJK weer eens vermakelijk voetbal om naar te kijken. Niet constant balletjes terug en dat komt met name omdat Blind op het middenveld speelt. Deze wedstrijd stond ie weer back en je zag meteen dat de verdedigers de bal niet kwijt konden op het middenveld. Wat resulteerde in constant balletjes terug en een laag tempo(Kwam ook door Kolbeinn en Fischer die geen pepernoot raakten). Maar te zeggen dat Ajax aftakelt? :'). Vorig seizoen toen Ajax zulke wedstrijden had verloren ze punten, nu winnen ze. Ik zeg 4e keer op rij kampioen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat Riedewald nou eerst maar eens een volledige wedstrijd spelen tegen een grote(re) club in vorm en oordeel dan nog eens... Als je zag hoe knullig Roda JC soms verdedigde en de bal weggaf dan was elke amateur kunnen uitgroeien tot top-talent tijdens die wedstrijd. Het blijft uiteraard wel geweldig voor die jongen om zo'n debuut te mogen meemaken! Vind het trouwens erg spijtig dat ik dit moet zeggen over Roda, want stiekem zal ik altijd een zwak hebben voor die club. Maar wat sommige spelers van dat team meer dan geregeld laten zien gaat echt nergens meer over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Roda heeft al jaren een slechte verdediging. Die keeper heeft ze ook al zoveel punten gekost.. PEC was trouwens ook niet normaal slecht. Feyenoord had de kans om het doelsaldo een beetje op te krikken. En dan scoort ook nog degene die niet kan voetballen twee keer. Een reden voor Koeman om hem heel het jaar op te stellen....
Link naar reactie
Delen op andere sites

>En dat is toch hetzelfde bij Ajax. Ik vind alleen Veltman, Denswil en die Klaassen goede spelers. Voor de rest ook veel matige voetballers. Dat is nou eenmaal in Nederland. Blind en Cillessen zijn ook 2 toppers. En Schöne heeft soms ook hele sterke wedstrijden. Dat zijn al 5 spelers die echt heel goed zijn en eentje die zo nu en dan erg sterk speelt. Dat vind ik wel knap. Vooral ook omdat Ajax zijn selectie elk jaar weer wordt leeggekocht. Oh en Marcos, jij bent echt een mongooltje. Maarja wat wil je ook, Feyenoord supporter:')
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...