Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

>En die bal die Pelle, afgelopen zondag tegen Groningen, voorgeschoteld kreeg, was daar "ineens".... Best apart, ik dacht dat zo'n bal moest worden voorgezet door een mede speler... Volgens mij begrijp ik voetbal dan toch niet Dat is meer de klasse van Pelle dan van die bal. Dei bal wordt meer dan 100 keer gegeven in een seizoen. Waarom denk je dat Huntelaar zo'n succesvolle spits is?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ibrahimovic bij Feyenoord komt spelen wordt Feyenoord kampioen, ondanks dat de rest helemaal kut speelt en geen bal kan aangeven. Wat je net zegt heb je gelijk in maar het bied geen garantie. Hoevaak is van Persie kampioen geworden met Arsenal? Tuurlijk maakt Pelle wel verschil en deed Guidetti dat ook. Maar ik las hier beneden dat Feyenoord geluk had met Pelle en Guidetti. Als je zo slap gaat lullen dan kan je zeggen dat elke club geluk heeft met hun spitsen. Een spits is een onderdeel van het team en een team kán beter spelen met een goeie spits, maar dat hoeft ook niet altijd zo te zijn. Kampioen wordt je met z'n alle en niet met één spits.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk niet dat je het helemaal snapt. een medespeler moet wel de bal aan een spits geven zodat ie kan scoren. door de klasse van een spits wordt er makkelijker gescoord. en zonder spits zou een ploeg ook niet ver komen want als er een bal vanaf de zijkant voorgezet word moet er wel iemand staan die hem erin kopt of schiet en daarom is een spits nodig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zegt toch meer over de (niet) klasse van V Persie dan over mijn mening dat 1 spelers een team kampioen kan maken. Ik heb nooit gezegd dat het een garantie is dat je kampioen wordt. Maar wanneer je het wordt dan komt het door die speler. Cruijff heeft toch ook nooit met het nederlands elftal een WK gewonnen maar ze haalden wel de finale door hem. Ajax werd kampioen door hem, Barça ook. HELL zelfs fucking Feyenoord heeft in zijn laatste jaar het kampioenschap en de beker aan hem te danken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ff je roze bril afzetten klaas. Zonder een gerrard loopt liverpool al helemaal voor geen meter. De nr 10 is de vedette, en die speelt 9/10 keer op het middenveld. Een spits maakt een TEAM geen kampioen, dat doet een TEAM. hoevaakt heeft vd sar er wel niet voor gezprgd dat ManU in de race bleef voor de PL. En zeggen dat Van Persie geen kwaliteit heeft is gewoon laf. Laf omdat hii van Feyenoord komt en jij voor ajax bent. Als hij scoort voor NL en we worden Wkampioen, dan ben jij zon persoon die het hardste schreeuwt dat NL de beste is. Zelfs messi(meest overschatte speler ooit) heeft gezegd dat V. Persie van wereldklasse is. En toch is hij 0x kampioen gewordeb met arsenal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...