Ga naar inhoud

CdAB 18 [XVIII] Baarden en snorren


BaronBonk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oeh, bannen. Mocht ik doen toen ik nog admin van een CoD4server was. Heb vooral van die rotjochies die bleven schelden, ook als ik ze meerdere keren had gekickt. Regelbrekers (serverregels, geen RPG, n00bt00b, Martyrdom en Last Stand) bande ik ook wel eens, maar die ban verwijderde ik dan meestal na een aantal dagen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

BULLsheize, 50% van de jongeren daar kunnen veel meer, alleen omdat ze net wat kinderlijker waren op de BASISschool vallen ze buiten de boot. Ik heb in de 4e mensen in mijn klas gekregen die via het VMBO naar de HAVO zijn gekomen die gewoon slimmer waren dan de rest van de klas die er al vanaf het begin zaten. Dat betekent voor hun dus 2 weggegooide jaren. Tevens zitten er een hoop hele intelligente buitenlanders die daar zitten puur omdat hun Nederlands iets minder is dan de rest. Ik kan nog vele voorbeelden noemen. Het gaat al mis op de basisschool waar ongeschikte "leraren" je toekomst bepalen door je vroegtijdig in een hokje te plaatsen. Mijn Cito advies was VWO, mijn leraar zei nee jij gaat naar VMBO TL of MHV1. Waar mijn vader woest van werd en zowat met een honkbalknuppel naar school toe ging, waarna ik opeens wel naar de HAVO mocht?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...