Ga naar inhoud

CdAB 18 [XVIII] Baarden en snorren


BaronBonk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oh zit iedereen nu over mij te roddelen op bruinepoep.nl? Wat een ophef heb ik veroorzaakt. Maar waarom durft niemand behalve JahArmy gewoon inhoudelijk op mijn punten in te gaan alvorens me een randdebiel te noemen? Want dat maakt jullie natuurlijk meteen heel slim, iemand anders voor randdebiel uitmaken. Jullie zijn vast trots op jezelf. Nochtans, ik weet dat ik soms arrogant over kom, maar ik probeer jullie gewoon te overtuigen, zoals mensen meestal proberen in een discussie. Maar in plaats van normale reacties krijg ik alleen maar haat omdat ik niet dezelfde kijk heb op dingen als (sommigen van) jullie. Maar blijf vooral die oogkleppen ophouden en maak iedereen die iets zegt wat niet jouw wereldbeeldje past gelijk uit voor randdebiel, dan hoef je nooit meer ergens over na te denken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand (behalve haisseM missschien) noemt jou een randdebiel. Jij bent diegene die begon met boos reageren. >Wat lul jij nou weer? Ik heb geen oogkleppen op, ik ben dol op discussiëren en mensen proberen te overtuigen (dat doe ik wel vaker op deze site), maar ik ken meer mensen als jij, die zijn niet te overtuigen, dus waarom zou ik nog verder op de discussie ingaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh foutje.... >Wat lul jij nou weer? Ik heb geen oogkleppen op, ik ben dol op discussiëren en mensen proberen te overtuigen (dat doe ik wel vaker op deze site), maar ik ken meer mensen als jij, die zijn niet te overtuigen, dus waarom zou ik nog verder op de discussie ingaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Ook omdat mensen meestal eerst ergens van overtuigd zijn en daarna pas argumenten gaan zoeken om die overtuiging te rechtvaardigen. (ook al zullen niet veel mensen realiseren of bekennen dat ze dit doen, ik zelf eigenlijk ook niet :S) Hierdoor wordt het nogal lastig om iemand even op andere gedachten te brengen, aangezien ze de argumenten van de anders niet eens een kans willen geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...