Ga naar inhoud

CdAB 18 [XVIII] Baarden en snorren


BaronBonk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het spijt me vreslijk Erik, maar aangezien SOMMIGE users hier nog wel iets zinnigs weten te zeggen en sommigen WEL normale gesprekken kunnen voeren zonder andere mensen meteen belachelijk te moeten maken om hun mening (zoals je kontmattie Jort) zal ik hier gewoon blijven posten en vrolijk mijn 'gebash' voortzetten tegen de mensen die ik niet mag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat discussie topic op het oude forum was leuk ja. Ik postte er nooit omdat ik toen niet zo goed dingen kon beargumenteren en ik jullie schatjes niet wou storen met onnozelheid, maar je hebt het toch over het topic waar het The Russian vs het hele pu forum was?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was inderdaad een topic rondom PVV met daarin The Russian tegen de rest. Er was om de zoveel tijd een nextgen / 1337n00b complottopic met daarin nextgen / 1337n00b tegen de rest. En er waren filosofische topics waarin dit soort discussie gewoon plaats vond. Het moment waarop het PU forum schijnbaar anti-intellectueel is geworden is helaas aan mij voorbij gegaan. Maar misschien dat Messiah daar wel wat van weet, hij is immers de zelfbenoemde behoeder van de forumcultuur van weleer.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik even zeggen uit herinnering van het Discussie forum dat ik jullie wel amusant vind vanavond. Het is leuker een discussie tussen Erik en Messiah (+Jort) te lezen dan Messiah vs Newbies die nog niks hebben gedaan. Daarvoor dank ik u allen, ik pak mijn popcorn er weer bij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ik had gehoopt te bereiken is dat discussies over weetikveelwat buiten de CdAB gelaten konden worden: niet meer, niet minder. Dat dat ontzettende merkwaardige idee zo'n strontstorm van commentaar van welgeteld 2 gebruikers kon worden had ik niet verwacht nee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...