Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bazen! Ik heb even goed advies nodig. Ik zit enorm te twijfelen tussen het kopen van de Limited Collectors edition van Halo 5 (de belachelijk teringdure versie met beeldje inderdaad) of de Limited edition Console, waarna ik mijn oude Xbox One op marktplaats zet. Wat zouden jullie doen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoe, zou ik toch voor die belachelijke teringdure LCE gaan. Die Xbox One is opzich wel nice, maar die controller vind ik zelf niet zo heel mooi. Dan heb ik liever de Master Chief controller. Maar dat is puur op basis van mijn eigen smaak. Of je moet natuurlijk geil worden van het idee dat ie speciale geluidjes maakt bij on/off/eject, dan zal ik de console halen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg zeker stijve tepeltjes van die geluiden en die controller verkoop ik gelijk weer (Elite controller, je weet zelf), maar die statue is echt te vet voor woorden. Enige is wel dat die editie 250 euro is en over 3 maanden die beelden waarschijnlijk voor minder dan 100 euro van ebay te plukken zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoe. moeilijke keuze, maar ik denk dat dat beeld wel meer toegevoegde waarde zal hebben dan het uiterlijk van je console, hoe vet die ook is. En @Max, heb op werk even de controller uit de doos gezien, en tering, wát vet is die! Bijna op gekwijlt, en dat materiaal op de zijkanten is er echt ingegraveerd ipv normaal glad oppervlak.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen! Ik heb een probleem met een Xbox spel... Ik had namelijk laatst The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited - Imperial Edition ge-preordered. Het enige probleem is dat er iets mis is met me licentie nu. De game werkt perfect en kan ik gewoon goed downloaden/spelen, maar als ik naar de Xbox Store op de PC (via de website) of Xbox Store (op de Xbox) ga dan herkent hij hem niet als gekocht maar zegt hij gewoon van koop hem nu. Ik heb meerdere keren de Xbox Support hierom gevraagd maar die weigert me te helpen en nu weet ik niks meer om te doen. Dus, iemand hier ideeën? (alle hulp is welkom).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...