Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Het werkt toch,anders zou je het Nee dat doet het niet want hij reageert, dat is het tegenovergestelde van "dissen". En niet janken om grammernazi's ik kan me herinneren dat jij er nogal een punt van maakte dat ik eens reed ipv reed typte. En nee, ik heb niks beters te doen want ik zit in de trein. ;p

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk eerst na voordat je uit je bek begint te lullen.staat ik ergens letterlijk ps4 games af te kraken? Dissen heeft meerdere betekenissen dacht dat je dat als student wel zou weten. Wat zit jij hier dan te doen met die ander playstation mongolen op een xbox one topic? Dus denk maar niet dat ik me ga opjagen over een niets zeggend internet persoon. het zal me namelijk worst wezen als je kanker hebt of zou krijgen. Dus laters achterlijke hollander ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Denk eerst na voordat je uit je bek begint te lullen.staat ik ergens letterlijk ps4 games af te kraken? >Ga jij maar mooi ps3 ports spelen op je ps4,ja de meeste remasters zijn ports ;p >Dissen heeft meerdere betekenissen nee >Dus denk maar niet dat ik me ga opjagen over een niets zeggend internet persoon. het zal me namelijk worst wezen als je kanker hebt of zou krijgen. Je lijkt aardig opgejaagd? Waarom wens je me anders kanker? >Dus laters achterlijke hollander ;) Doei sukkeltje

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt aardig opgegokt ja ;) Leren lezen is zo te zien moeilijk ^^ Ga jij maar je pennislengte in het rond strooien stumpie ;p Over hoeveel mm heb je het eigenlijk? Of staat er nog een bordje bij met de volgende tekst"pas op niet open krabben moet pennis worden"? Je gedrag moet blijkbaar ergens voor compenseren ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Klinkt aardig opgegokt ja ;) >Leren lezen is zo te zien moeilijk ^^ Typen kennelijk ook. >Je gedrag moet blijkbaar ergens voor compenseren ;) Want ik gedraag mij groot hier? jij bent degene die hier over zijn lexus begon en mij vervolgens arm noemde. Je komt verder nog steeds op mij over als de rust zelve inderdaad.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...