Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

Heb ook weer een nieuwe ontdekt die ook de moeite waard is om even te checken en dat is... trommels, Almost human. (futureserie) Verder volg ik ook The walking dead, American horror story (goede cast en verhaal lijn) en de beste in mijn ogen tot nu toe met 7 seizoenen is the shield! Gaat over een corrupte groep binnen een politiekorps die er elke keer mee wegkomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
De eerste aflevering van Sherlock gekeken. Fan-tas-tisch. Cumberbatch en Freeman zijn awesome. Ik heb van kinds afaan al van een goed detective verhaal gehouden, maar ze komen toch weinig voor. Het enige wat je ziet zijn politieseries als Bones, Criminal Minds, en The Mentalist. Sherlock neemt toch een hele andere weg, en de 3 genoemde series vallen hierbij in het niet. Althans, voor wat de eerste aflevering belooft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan Boston Legal ben ik nu echt aan verslaafd en wil geen enkele aflevering missen, Simpsons is nog steeds een van de beste series aller tijden, Modern Family kan ik altijd wel om lachen, Ga beginnen met The Blacklist en dan wil ik ook nog Agents of Shield volgen. Dus ik heb het nog wel aardig druk...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...