Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

Boardwalk empire - is van HBO, zelfde makers als game of thrones en heeft zeer hoge productiekwaliteit en een enorm goed verhaal. Is een setting waarin de maffia begint op te komen in de verenigde staten tijdens de Amerikaanse drooglegging, waar ook Al Capone een prominente rol in speelt... een echte aanrader!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Game of Thrones Defiance Under the Dome Brickleberry South park Ultimate Spider-Man Orange county choppers Fast n Loud Moonshiners The Simpsons Bobs burgers Family guy American dad Naruto Shippuden Mythbusters Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. Niet op Tv uiteraard, je zou maar RECLAME willen kijken !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Breaking bad afgekeken, Game of Thrones, Suits, The walking Dead, HIMYM, Big bang Theory, House of Cards, The following, Homeland, True detective ben ik nu allemaal bij. Begin nu aan Almost Human, eerste twee afleveringen bevallen me wel. Maargoed, ik ben dan ook student die elke week 4 a 5 uur in de trein zit en verder nog voldoende tijd heeft in het weekend om mn series te volgen. Van de series die ik nu nog kijk zijn House of Cards en Suits de beste imo, Breaking Bad blijft natuurlijk eindbaas. In februari begint Better call soul volgens mij, dat zal ook wel weer een must zijn om te volgen. (ja, ik game tegenwoordig nog maar weinig en ja, ik heb hiernaast nog een sociaal leven en een hbo opleiding die ik volg).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...