Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

Zeker het kijken waard. Vind het beter dan Games Of Thrones. De acteurs zijn geweldig, en je wordt helemaal gebonden met de personages. Alleen af en toe zeiken ze weer te veel, maar dat gebeurd meer in seizoen 2. Helaas heb ik die vandaag, net 20 minuten geleden afgekeken, dus wacht ik tot een nederlandse vertaling van Seizoen 3. Man, echt mijn favoriete serie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Ik ga deze discussie even een trap geven. Heb een maandje geleden alle 2 de GoT-seizoenen gedownd en aan een stuk door afgekeken, wat een geweldige serie is dat zeg. Voor de rest House uiteraard, die vent blijft een baas. Nu wil ik The Walking Dead kijken, is tie aan te raden, als je niet een bizar grote zombiefan bent?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijkt iemand hier Boardwalk Empire en zo ja: is dat leuk? Ik ben nu ~as we speak~ de meest recente Breaking Bad-aflevering aan het kijken. Verder kijk ik Mad Men, Game of Thrones, Californication en Dexter. Ik ben ooit begonnen aan The Trip toen dat bezig was maar dat heb ik nooit afgekeken. Soms kijk ik ook weleens anime.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Veel sitcoms & comedy( the big bang theory, two and a half men, how I met your mother, the simpsons, south park etc.) maar ook semi-comedy shit ( breaking bad, entourage, californication). Verder eigenlijk ook vrij veel varierende series. Rome, Spartacus, The Walking Dead, Boardwalk Empire, Game of Thrones, Sons of Anarchy, Dexter. Van alles eigenlijk. Nu ik het zo naast elkaar zie wel echt behoorlijk wat en dus met een behoorlijke variatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel sitcoms & comedy( the big bang theory, two and a half men, how I met your mother, the simpsons, south park etc.) maar ook semi-comedy shit ( breaking bad, entourage, californication). Verder eigenlijk ook vrij veel varierende series. Rome, Spartacus, The Walking Dead, Boardwalk Empire, Game of Thrones, Sons of Anarchy, Dexter. Van alles eigenlijk. Nu ik het zo naast elkaar zie wel echt behoorlijk wat en dus met een behoorlijke variatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...