Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

Outsiders seizoen 1 en 2 gezien. Krijgt geen derde seizoen vanwege te weinig belangstelling. Iets wat ik erg jammer vind want vond de serie zeer vermakelijk en onderhoudend. Het is zeker geen topserie maar er wordt in het algemeen goed in geacteerd. Outsiders kun je in ruime zin vergelijken met Sons Of Anarchy (Opie speelt trouwens ook in de serie) wanneer je de motorclub vergelijkt met de mensen op de berg. Dus als je Sons of Anarchy leuk vond dan raad ik je zeker Outsiders aan !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Binge eerst Stranger Things dan. Krijg je geen spijt van. > Oók heb ik The Good Place afgekeken voor zover dat nu kan. Hele, hele leuke serie, die zich veel meer bezighoudt met karakterontwikkeling, thematiek en filosofie dan ik had durven dromen. Ik vond tot nu toe het eerste seizoen het leukst. Erg leuke serie inderdaad. Enig punt van kritiek is dat de laatste paar episodes van s2 een beetje aan focus verliezen, ik vond dat teveel doordraven met episodische plotlijnen die niet zo heel interessant waren, vond de humor daardoor ook een béétje afdruipen, én het eindigt op een flauwe cliffhanger. Maar ik ga seizoen 3 wel weer kijken.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk nu ook The Punisher. Prima maar zit er toch nog niet helemaal in. Netflix is lekker bezig de laatste tijd Mindhunter, Stranger Things, Alias Grace (Die ik nog wil zien), The Punisher, Godless (Die vandaag is uitgekomen, een exclusieve Western die er goed uit ziet ), binnenkort de serie Dark (met een veel belovende trailer!), en dan ook nog de film Mudbound (Die ik ook niet gezien heb maar heel hoog scoort bij critici). Je hoeft niet stil te zitten deze winter. Hoewel... Eigenlijk juist wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begonnen in Stranger Things seizoen 2, maar kwam er halverwege aflevering 1 achter dat ik toch niet zo'n zin heb in deze serie momenteel. Momenteel wel zwaar aan het smikkelen van Punisher. Na het niet afgekeken Iron Fist toch wel weer een verademing. Misschien hierna maar aan Jessica Jones en the Defenders beginnen, enige twee die ik nog niet gezien heb (en Iron Fist dan maar daar heb ik niet zo'n behoefte aan want de homoridder uit GOT speelt de hoofdrol)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig gisteren en eergisteren zijn de eerste trailers gekomen: https://www.youtube.com/watch?v=yef_HfQoBd8 https://www.youtube.com/watch?v=1HuPDkma-yA Ziet er erg goed uit. Deze serie leunt op goede, orginele ideeen en de valkuil daarvan kan zijn dat deze na verloop van tijd op raken. Maar voorlopig heb ik er nog vertrouwen in!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...