Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dan hoop ik ook Dat ze Skyrim opnieuw uitbrengen of een vervolg versie Uit een artikel van de Wall Street Journal blijkt dat Sony van plan is om toch een soort van backwards compatibility aan te bieden door middel van PlayStation 3 streamining aan te bieden. ps4 krijgt mooiere graphics dan de ps3.( captain obvious)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zeker de PS4 halen, alleen gelijk bij de release weet ik nog niet. De PS3 was de eerste console die ik echt helemaal zelf gekocht heb en ik heb er nooit spijt van gehad! Daarnaast heb ik ook een Vita, dus die Remote Play is ook nice! Tenminste als het gaat werken..

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ze eerst beide halen maar ik zie nu niet het nut ervan in om 500 euro aan een Xbox One te besteden voor alleen maar entertainment shizzle. Ik heb al een Smart TV en ik weet zeker dat de Playstation 4 ook veel van de diensten die op de Xbox One komt gaat ondersteunen. Nee ik koop eerst de PS4 en misschien over een jaartje de Xbox One.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...