Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kan dit niet als een bevestiging zien dat hij in 2013 in Europa komt. Enkel dat hij in 2013 uberhaupt komt. Zou ook raar zijn om hiermee te volstaan. Zulke shit doe je op de E3 of via een persbericht. Overigens wordt de CL-finale niet alleen in Europa bekeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jort zei iets over mongolen bij de review van de ps4 op bol.com en dacht ik kijk eens even rond en vond dit: 26 mei 2013 | Door: RoyB28 | 20-29 jaar | Gelderland playstation 3 is beter dan een ps4. ps3 heeft meer geheugen meer style vol en goed koper . kan er verder niks anders van maken . maar het licht aan jou als je een lage geheugen wil voor op de playstation 4 ? Pluspunten: nieuwe console Minpunten: lage geheugen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nicka187 , een voetbal toernooi die zo groot is in Europa ( Niet word bekeken in Amerika xD waarom zouden ze.... Zij haten voetbal) . Dit is voor Europa. Hier keken meer dan 200 miljoen europeanen naar ( Das geschat niet door moi). Sony zou wel een flater slaan als dit niet de waarheid was. Trouwens ik denk dat jij en klaasjan echt een Nintendiod en cést moi relatie gaan ontwikkelen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...