Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Momenteel neig ik toch weer naar playstation. Jaren terug had ik de Playstation 1, en was overgegaan naar de Xbox voor de betere graphics, Fable en Knights of the Old Republic. De exclusives spraken me meer aan. Daarna een X360 omdat Bioware op dat moment nog een exclusieve deal had met microsoft, en ook nog kwaliteit produceerde. Ik was toen nog een groot fan van Bioware en wilde geen Bioware games missen. Helaas, vrijwel geen exclusives op de X360 en alleen maar een hoop first person shooters. Weinig goeie games, en vrijwel altijd als ik een game in een aanbieding mee neem om eens te proberen valt het vies tegen. Dat was vroeger wel anders, toen waren er veel minder bekende pareltjes. Qua aparatuur lijkt de PS4 duidelijk beter te zijn. Betere graphics, support voor Indie games, geen grove privacy schending met kinect, en geen belachelijk gedoe met tweedehands games zover ik weet. Het is nog wel even afwachten tot de E3 omdat er gewoonweg nog geen games zijn aangekondigd die ik echt wil spelen. Watch Dogs lijkt leuk, maar niet leuk genoeg om een console voor te kopen. Momenteel wacht ik nog totdat er RPG's en fighters worden aangekondigd. Ik kan geen shooters meer zien en sportgames interesseren me niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Al heeft de PC ook goeie exclusives, een console heeft er nog veel meer. Je kan wel LAN gamen, of via skype, maar dat is toch minder leuk dan met wat vrienden kijkend naar één beeldscherm met een lekkere bank waar je mooie kont op zit terwijl je split screen speelt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eehm Jonas, was dat tegen mij?? Zo ja, dan snap ik echt helemaal niets van je post...licht het eens toe. Ik ga soweiso ps4 kopen hoor. De helft van mijn maten heeft PS en de andere helft MS, en 1 debiel N, maar daar hebben we het verder niet over. Ow en aangezien ik ongeveer 90 spelcomputers heb, hebben mijn vrienden er dan dus ook 90, aangezien ik alleen koop wat zij ook kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...