Reb3nga Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Swell, tis geheel wederzijds! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 26 oktober 2014 Delen Geplaatst: 26 oktober 2014 Awesum! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeTwan Geplaatst: 26 oktober 2014 Delen Geplaatst: 26 oktober 2014 Niet cool hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 26 oktober 2014 Delen Geplaatst: 26 oktober 2014 Ja zeg, na alles wat ik voor je gedaan heb. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 26 oktober 2014 Delen Geplaatst: 26 oktober 2014 Ik dacht eerst dat MindlessRicky een loser was maar hij maakt toch een aantal leuke grapjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 26 oktober 2014 Delen Geplaatst: 26 oktober 2014 <3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 26 oktober 2014 Delen Geplaatst: 26 oktober 2014 Je hebt voortaan mn respectje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 26 oktober 2014 Delen Geplaatst: 26 oktober 2014 "Over het algemeen zit de PUmmunity bomvol met weerzinwekkende pubertjes. Er zijn maar weinigen waar men enigszins respect voor kan opbrengen, zoals Rahl. Nou, Henk en Ria wachten op mij, dus ik ga er weer vandoor." ~ Thea Beckman Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Humanoid-2 Geplaatst: 26 oktober 2014 Delen Geplaatst: 26 oktober 2014 Ik heb met plezier boeken als 'Kruistocht in spijkerbroek' en 'Hasse Simonsdochter' gelezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 eehm verkeerd topic? KIS ben ik maar tot de helft gekomen btw, vond het vrij saai. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 Heb je wat van me aan soms?!?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 Thea! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 PaulMcCartney. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 Instemmend hoedje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 Is het al 1 april Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 hoezo? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
core-gamer-3000 Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 Raul, Rahl Wallie, OMGWTFBBQ, Batmanjeppert, Maanwel, SombreroSnor, Enzevil, Rebenga, Roan, , cynster, boemerHD, marcos, misterdoa, dunne/dikkedraak, blahblah009, doornroosje, marcos, squal, labbers, arendjan, earlygamer. en de rest van alle moderators... als je er niet tussen staat, het spijt me zeer. dan heb hoogstwaarschijnlijk in het ergste geval geen respect voor je... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
core-gamer-3000 Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 jas, moet er ook bij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 Iedereen vergeet mij :[ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sander.C Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 Groen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 Oeps, verkeerde topic. Sorry! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 Die moest zeker in het Lucille Werner-topic? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
core-gamer-3000 Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 ook uhurus, als hij lief doet tegen de anderen kinderren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 Lekkere krullebol van me, ik vergeef het je toch altijd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 Zomaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.