Doornroosje Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Sowieso niet DunneDraak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Kottert, Batmanjeppert, BlackVelvet, Saeglopurt, Noatak (Ramon), Squall & Yayooo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Ik hoorde dat hij zondag naar Firstlook gaat. Ik zou zaterdag komen, dan kunnen wij ook gelijk meeten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 En ik dan? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Zolang jij luisterd naar DJ Khaled respecteer ik je niet Arendjan. Begin eerst maar met echte hiphop te luisteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Ik luister helemaal niet naar DJ Khaled, waar haal je dat nou weer vandaan? Bnwr kijkt toch ook geen beertje Paddington omdat er een beertje Paddington wannabe op zijn avatar staat? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Ben jij trouwens een alien omdat er een alien op je avatar staat? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 WTFBBQ, Enzevil, Stef, Thrawn, cynster, Sledge en natuurlijk lekkerviben! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Ik dacht dat jij naar DJ Khaled, Drake, Lil Wayne, Rick Ross, A$AP Rocky bullshit luisterde. Zo niet, dan neem ik m'n woorden terug. Ja ik ben een alien indeed, jij ook trouwens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Jou. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Vind Lil Wayne soms best wel wat hebben. Drake en Rick Ross heel soms ook wel. En ik moet toegeven dat ik ASAP Rocky goed vind.Ik heb ook een fase gehad dat ik alleen maar oude hiphop luisterde en alle nieuwe hiphop belachelijk maakte. Toen ging ik het daadwerkelijk luisteren. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Eindelijk waardering! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Arendjan voor deze opmerking. >Ik heb ook een fase gehad dat ik alleen maar oude hiphop luisterde en alle nieuwe hiphop belachelijk maakte. Toen ging ik het daadwerkelijk luisteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 ...en toen kwam je erachter dat de muziek van Drake, Rick Ross, Asap Rocky bullshit is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 <3 Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sledge Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 <3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MiniBois Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 Eigenlijk iedereen wel. Maar iemand als @WTFBBQ is moeilijk te niet cool te vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MiniBois Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 bedenk maar die eerste 'te' weg. thanks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 You need Young Thug. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 Kusje xxx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 Sowieso niet doornroosje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 Ik heb het vermoeden dat je sarcastisch bent Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrStef85 Geplaatst: 1 oktober 2015 Delen Geplaatst: 1 oktober 2015 <3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 25 maart 2016 Delen Geplaatst: 25 maart 2016 BBQ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BasedGod Geplaatst: 29 maart 2016 Delen Geplaatst: 29 maart 2016 Doggyhair, want hij liet zich niet censureren door de mods en daar heeft hij de ultieme prijs voor betaald. #cut4doggy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.