Simon Zegt Geplaatst: 17 december 2019 Delen Geplaatst: 17 december 2019 Ik vind jullie allemaal flikkertjes whahaha behalve BBQ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 19 december 2019 Delen Geplaatst: 19 december 2019 Ik geniet enorm van wat Saeglopur allemaal vertelt over drugs gebruiken, cool! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 20 december 2019 Delen Geplaatst: 20 december 2019 Misschien eens samen aan de poppers! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 20 december 2019 Delen Geplaatst: 20 december 2019 :') Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 20 december 2019 Delen Geplaatst: 20 december 2019 "Misschien eens samen aan de poppers!" Wie weet! Wil je ook meedoen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 20 december 2019 Delen Geplaatst: 20 december 2019 Haha, whut?!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 21 december 2019 Delen Geplaatst: 21 december 2019 Ik kan bevestigen dat Hans daar interesse in heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 21 december 2019 Delen Geplaatst: 21 december 2019 Uil en hans porter bridges Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 21 december 2019 Delen Geplaatst: 21 december 2019 WHAT Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Merkz Geplaatst: 21 december 2019 Delen Geplaatst: 21 december 2019 Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CatBoy Geplaatst: 21 december 2019 Delen Geplaatst: 21 december 2019 Het eens met jeff die het eens is met merkz. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 21 december 2019 Delen Geplaatst: 21 december 2019 Het eens met merkz Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 21 december 2019 Delen Geplaatst: 21 december 2019 Ik heb heel veel respect voor Merkz. Waarom? Hij is een goede leider houdt altíjd alles in de gaten. En help je vaak als je het moeilijk hebt. Merkz laat zien hoe een leider zicht hoor te gedragen. En (c)katman is gewoon een top gozer. Samen zijn we team arrow. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Merkz Geplaatst: 21 december 2019 Delen Geplaatst: 21 december 2019 Kijk dit zoeken we! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CatBoy Geplaatst: 21 december 2019 Delen Geplaatst: 21 december 2019 Thanks Jeff :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 6 april 2020 Delen Geplaatst: 6 april 2020 RobertAugustDeMeijer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 6 april 2020 Delen Geplaatst: 6 april 2020 Nee joh, ik kan niet eens de eerste vier levels van Donkey Kong uitspelen op 1 credit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 6 april 2020 Delen Geplaatst: 6 april 2020 Geeft niet Robert,je blijft een toffe aap. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 7 april 2020 Delen Geplaatst: 7 april 2020 Walnuts, peanuts, pineapple smells, Grapes, melons, oranges and coconut shells Aww yeah! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 7 april 2020 Delen Geplaatst: 7 april 2020 Respect! Ik ben nooit verder dan het intro filmpje gekomen, lol! (#poserforlife) Rond die tijd had ik een hekel aan 3D platformspelletjes, maar ik had gelukkig een vriend die regelmatig het spel (opnieuw) wilde aanzetten voor mij, heh. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RobertAugustdeMeijer Geplaatst: 7 april 2020 Delen Geplaatst: 7 april 2020 Mario Paint had een 1 op de 16 (?) keer een malle intro waar wij niet genoeg van kregen: https://www.youtube.com/watch?v=WgSWvLV59sI Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 the rock Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 The Rock zichzelf ook! Daarna sta jij oa ook hoog op het lijstje van The Rock Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 The rock Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 Een echte Hardcore_Rock_Fan dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.