Roan Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 nee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De_Grote_Gangster_Van_PU Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Kom nou e'h gooi een beetje hype voor Vinny dan... #FreeVinny Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De_Grote_Gangster_Van_PU Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Ajah, jullie zo gemeen tegen Vinny, maar maakt niet uit ik blijven strijden e'h. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Over wie heb je het? En wie ben je eigenlijk? Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Wat gebeurt hier? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De_Grote_Gangster_Van_PU Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Nahhh??? Jullie kennen Vinny niet?!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Kun je opdonderen naar de fp? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De_Grote_Gangster_Van_PU Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Nee, en ik overweeg het ook niet. Vinny blijven hier, zijn pas vrij e'h. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Lastig. Meerdere als ik eerlijk moet zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Lastig. Meerdere als ik eerlijk moet zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Ik ga toch voor mijn achternichtje Lexi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Maan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Mentale stoornis waarschijnlijk. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De_Grote_Gangster_Van_PU Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Mwehhh Vinny hebben niet de dingen die jij hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Ik ben gevleid. Ik respecteer u ook het meest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Begrijp ik. Ik respecteer Lexi ook het meest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Extra chromosomen. Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Smarthyperion Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 25 juni 2016 Delen Geplaatst: 25 juni 2016 Niet eens sarcastisch bedoeld of iets, maar serieus, wie ben jij? Uit je reacties lijk je te willen zeggen dat jij een van de ooit verbannen forumgekkies bent met een psychise stoornis, maar ik heb echt nog nooit van je gehoord. Sorry. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De_Grote_Gangster_Van_PU Geplaatst: 25 juni 2016 Delen Geplaatst: 25 juni 2016 Nahh Vinny is nooit verbannen e'h, door omstandigheden was Vinny gewoon een tijdje weg... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 25 juni 2016 Delen Geplaatst: 25 juni 2016 Lastig. Ik denk Lexi. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 juni 2016 Delen Geplaatst: 25 juni 2016 Had je huisarrest en mocht je van je moeder niet meer op internet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 juni 2016 Delen Geplaatst: 25 juni 2016 Ik dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De_Grote_Gangster_Van_PU Geplaatst: 25 juni 2016 Delen Geplaatst: 25 juni 2016 Nee, Vinny was wit aan het pushen en toen werden hij betrapt e'h... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De_Grote_Gangster_Van_PU Geplaatst: 25 juni 2016 Delen Geplaatst: 25 juni 2016 Ahh... kunnen Vinny wel begrijpen e'h. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.