Ga naar inhoud

Het leesvoer topic


aapiej

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Heel gaaf, maar wat wel jammer is, en dat was ook bij Beren en Luthien, is dat het niet een uitgebreide versie is van het verhaal maar meer een geschiedenis van hoe het ontwikkeld is.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moby Dick en misdaad en straf zijn wel stroeve kost. Zelf zou ik Dans Dans Dans van Murakami aanraden. The Martian is ook erg leuk en de Hobbit is ook altijd fijn.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die illustraties zijn zeker om je vingers bij af te likken. Die in de Kinders van Húrin en in Beren en Luthien zijn ook prachtig.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
De afgelopen tijd gelezen: Bertrand Russell - History of Western Philosophy Bertrand Russell - Why I'm not a Christian Isaiah Berlin - The Hedgehog and the Fox Alan Ryan - On Politics (opnieuw gelezen) Henry Kissinger - World Order Erica Benner - Be Like The Fox: Machiavelli's lifelong quest for freedom Michael Wolff - Fire and Fury Bruno Monsaingeon - Sviatoslav Richter: Notebooks and Conversations Alex Ross - The Rest is Noise (eindelijk uitgelezen) Alex Ross - Listen to This Alan Rusbridger - Play It Again: An Amateur Against the Impossible Rober Backhouse - The Penguin History of Economics Stephen Hawking - A Brief History of Time J. R. R. Tolkien - The Lord of the Rings Katarzyna de Lazari-Radek & Peter Singer - Utalitarianism,A Very Short Introduction Thomas Pink - Free Will, A Very Short Introduction Kevin Passmore - Fascism, A Very Short Introduction Martin Bunton - The Palestinian - Israeli Conflict, A Very Short Introduction Malise Ruthven - Islam, A Very Short Introduction Op dit moment ben ik aan het lezen: Peter Singer - Practical Ethics Jens Malte Fisher - Gustav Mahler
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de eerste 20 pagina's wordt het uitgangspunt uitgelegd en dat is inderdaad wel geinig. Daarna gaat het sec over Tolstoy en specifiek over oorlog en vrede. Misschien leuk als je het boek gelezen hebt, maar dat had ik dus niet (heb Oorlog en Vrede nu wel in de bestelling staan dus misschien dat ik er over een maand of twee anders over denk). Aan de andere kant, het is nog geen 100 pagina's dus het is geen gigantische investering en Isaiah Berlin schrijft redelijk leesbaar.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Filemon hier, vandaag ga ik verkleed als Zwarte Piet boeken lezen terwijl ik poppers gebruik en wordt genomen door mezelf. Je kijkt naar Spuiten en Slikken.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...