Ga naar inhoud

CDAB 45 [XLV] De Wrok van Regenboogvis


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat voor kabels heb je erbij zitten ? En wat voor aansluitingen heeft je tv ? Geef desnoods even het model van je tv op. Misschien helpt dit: http://faq.nl.playstation.com/app/answers/detail/a_id/1405/~/het-psp-systeem-op-een-extern-beeldscherm-aansluiten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n kabel met 5 plugs met 2x rood, blauw, groen, geel, wit, geweldige combinatie. Op youtube zie ik mensen ze alle 5 gebruiken of alleen geel, rood en wit, maar niets helpt. Ik heb een Samsung Smart TV, maar ik heb geen kleuren achterop, alleen maar hdmi uitgangen waar een converter op aangesloten zit met scart of scart pluggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet of geel-rood-wit, of blauw-groen-rood gebruiken. Als je TV het ondersteunt zou ik altijd blauw-groen-rood gebruiken (component). Die beschikt over meer bandbreedte en levert dus beter beeld op. Het enige probleem daarvan is dat je géén audio kunt versturen met component. Met de anderen (composit) kun je wel audio versturen. Volgens mij kunnen TV's geen gebruik maken van zowel composit als component tegelijkertijd. Wat je wel kunt proberen is de composit kabels aansluiten op een versterker of ander apparaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Meeste beseffen niet dat het er veel harder aan toegingen in de tweede wereld oorlog. Ik vind zelf persoonlijk dat sommige dingen niet kunnen, maar het is fictie. Jaja, en ondertussen wel grapjes maken over de dingen die in het Midden-Oosten gebeuren he, want dat is toch een ver-van-mijn-bed-show, en dit is in Europa gebeurd.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei... dat is mooi klote maat. Je hebt dus een Component AV-Kabel maar geen aansluiting daarvoor, mijn tv heeft hetzelfde probleem (ook samsung smart). Of hier adapters voor zijn weet ik zou snel niet. Ik zou je graag verder helpen, het werk laat echter niet op zich wachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die Aldo Raine was wel een beetje irritant maar dat hoorde bij zijn rol. Dat hij Italiaans ging praten vond ik wel weer grappig. En Christoph Waltz is een baas.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

CdAB stopt helemaal niet bij 500. Na CdAB 500 [D] komt CdAB 501 [DI]. Ik weet niet wie heeft verzonnen dat bij het vernietigen van het forum ook meteen de telling van de CdAB's opnieuw beginnen moet, maar diegene is een volslagen randdebiel.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...