Ga naar inhoud

CDAB 45 [XLV] De Wrok van Regenboogvis


Tintalya

Aanbevolen berichten

Klopt het vlie heel erg mee maar het was wel het onderdeel waar ik het meest zenuwachtig voor was.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik kreeg een code bij de aankoop van m'n GTX 770 voor Watch Dogs ofzo, ik weet niet of het een kortingscoupon is of ik het hele spel krijg. Ik zag wel meerdere topics voorbijkomen, het lijkt me echter wel vrij saai om een spel te spelen waarbij je alleen maar honden kijkt. Als ik honden wil zien ga ik wel naar imgur.... Naja, ik geef het wel een kans, wellicht kijk je naar honden die op gruwelijke wijze aan hun einde komen, dat lijkt me wel wat.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Godver. Er wordt ook echt geen goed besluit meer genomen in de huidige politiek. Dat nieuwe akkoord is echt killing voor veel studenten. Ik heb het geluk dat mijn ouders vrijwel alles betalen, maar een aantal van mijn vrienden gaan het misschien niet volhouden zonder stufie. Kamer: 350 Eten: 150 boeken: 50 studeren: 150 overig: 150 Dat is verdomme 850 euro per maand om te kunnen studeren. Die 270 euro per maand stufie kunnen veel mensen dus wel gebruiken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...