Ga naar inhoud

CDAB 45 [XLV] De Wrok van Regenboogvis


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

** De overheid steekt het geld dat ze bespaart dankzij de nieuwe regels in de verbetering van de kwaliteit van het onderwijs. Wat merken nieuwe studenten daarvan?** Niets, als ze in 2015 beginnen. Daarom wil de overheid deze studenten compenseren. Ze krijgen 2000 euro aan tegoedbonnen waarmee ze tot tien jaar na hun afstuderen bijscholing kunnen volgen. Het is onduidelijk welke opleidingen mensen met deze waardebonnen kunnen volgen. Mocht het om reguliere hbo- of wo-studies gaan, dan is een tweede studie ineens aanzienlijk voordeliger dan nu het geval is. Toen ik dit net las dacht ik dat het een grap was van trouw.nl. Toch blijkt het een serieus plan te zijn. Ik betaal dus straks voor mijn master extra, moet het doen met een beperktere OV chipkaart en ga geen verschil merken in het onderwijs. Die waardebonnen zijn leuk, maar het lijkt me sterk dat je daar wat aan hebt tijdens je master.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook watchdogs gespeeld, want gratis. Maar in combinatie met een stotterende cpu heb ik dat eerst maar dusdanig gedownclocked dat ik geen lagg meer had, consequentie was alleen dat het spel er minder mooi uit ziet (waar het volgens de trailers het wel van moet hebben). Mijn review tot dusver: GTA en Saints Row in weer een net ander jasje. (ik moet nog overrompeld worden door de graphics, welke pas komen bij de levering van m'n videokaart)

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe durft de overheid überhaupt te bezuinigen op de studenten en het onderwijs van Nederland? Zelf hebben die mannen lekker lang en goedkoop kunnen studeren, en nu ze er lekker warmpjes bijzitten maken ze de toekomst van beginnende studenten opeens een stuk zwaarder..

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...