Ga naar inhoud

Welke character?


Feddman

Aanbevolen berichten

Messiah, leef jij ook nog? Lang niet gezien kerel. Daarbij wil ik even het volgende kwijt tegen de mensen die zeggen dat het goed is dat het forum weg is, het was ) als een oud stuk speelg **Vet** e*. Goed, je gebruikt het niet meer, om wat voor reden dan ook, maar toch, elke keer dat je ernaar kijkt, denk je aan de goede tijden die je ermee had eerder leven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik hertyp het even. Daarbij wil ik even het volgende kwijt tegen de mensen die zeggen dat het goed is dat het forum weg is, het was ) als een oud stuk speelgoed. Goed, je gebruikt het niet meer, om wat voor reden dan ook, maar toch, elke keer dat je ernaar kijkt, denk je aan de goede tijden die je ermee had eerder leven. Hoe zou je het vinden als dat stuk speelgoed (een knuffel is trouwens ook een prima vervanging) weggenomen werd en je er een veel kutter stuk speelgoed voor in de plaats kwam? Waarschijnlijk zouden de meeste mensen of een tikkie verdrietig of pisnijdig erover worden, meestal een beetje van allebei, maar buitenstaanders zouden dan zeggen dat het toch maar een stuk speelgoed was, en dat je je er overheen moet zetten. Dit is zo ongeveer de zaak met het nieuwe "forum", voor mij dan. Ok, ik kwam dan hooguit 1x per maand op het forum, maar elke keer als ik er kwam had ik nog wel eventjes een nostalgisch gevoel. Ok we waren niet altijd lief tegen FP-ers, maar als je een normale vraag had, wist wat ABN was en je niet overdreven ging gedragen, kon je ook prima een normaal antwoord verwachten. Ik vind het gewoon kut dat dat weg eens, kutter dat ik de geniale discussies niet meer kan doorlezen en nog kutter dat er een "platform" voor in de plaats is gekomen. Dit platform is niets meer dan een forum zonder lol. Zo zie ik het.En zeker om tradities als het CDaB tijdelijk weg te gooien is al helemaal een misser in mijn ogen. Nee, wat dat betreft is vroeger inderdaad alles beter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
Huh? Dit topic heb ik gemaakt toen we niet eens een CdAB hadden. Er is best wel wat veranderd en het enige waar de mods (of beter gezegd, OMGWTFBBQ) te streng in zijn is het verwijderen van reacties waarin mensen voor VUILE NEGROÏDE KUTHOMO uitgemaakt worden. Omdat we daarmee mogelijkerwijs de joodse geldschieters van deze site beledigen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...