Ga naar inhoud

Game of Thrones


k1ng

Aanbevolen berichten

Wekelijks? Eerste keer dit maar merk dat ik een gevoelige snaar heb geraakt. Heb ik misschien ergens gelijk :)))))

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

In een interview zeiden ze in ieder geval dat het een aantal jaar geleden voor hun duidelijk was dat het Arya moet zijn.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de behind-the-episode geven ze inderdaad aan ze al ruim 3 wisten dat Arya de NK zou doden, dat heeft George hen dan verteld. Dit is echter een doel, niet de weg naar dat doel. George zou die weg anders invullen dan D&D dat hebben gedaan -- als George er ooit aan toe komt lel.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja, ik ben van mening dat dit voor wat we hadden mogen verwachten een teringvette aflevering was. Tuurlijk is het geen GRRM niveau duh, maar mensen verpesten het ook voor zichzelf door jarenlang fanficties en theoriën te gaan zitten lezen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk al sinds het begin, en heb waarschijnlijk meer theoriën bekeken dan jij. Ik laat dat alleen niet de serie voor me verpesten omdat ik besef dat zoals de serie er de afgelopen seizoenen uitziet die toch nevernooit uit gaan komen. Dus wordt ik ook niet teleurgesteld en kan ik genieten van wat er wél voorgeschoteld wordt.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dat jij het leuk vindt om puur en alleen naar rauwe actie te kijken prima. Waarschijnlijk hetzelfde als waar jij dit op baseert, slimme.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik geniet ook van de serie. Daarom.mag ik iets nog wel jammer vinden. Het een sluit de ander niet uit Het was meer een reactie de Ramons van deze wereld, dan aan jou. Jij zit niet al 2 jaar te muggenziften op ieder detail dat je kut vindt terwijl je ondertussen jezelf een boekkenner noemt omdat je toevallig de ASOIAF-wiki uit je koppie hebt geleerd. Ik heb waarschijnlijk dezelfde instelling als jij dus mijn discussie is ook niet met jou.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je lezen? Ik heb letterlijk vorige week zelf gepost "saaie aflevering". Tuurlijk mag iedereen kritiek hebben joh. Ik heb hier enkel commentaar op mensen die letterlijk elke week hele epistels schrijven over wat beter had gekund, tot op het mierenneuken aan toe.. Dat heb ik hieronder nog meerdere keren benadrukt. :))) (heb letterlijk geen commentaar geleverd op eastwoodeagle, omgwtfbbq, of jou. Dat maak jij er van. Ik kan me zelfs in veel van jullie punten vinden.)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker bashen toch. Ik denk dat het probleem zich ook niet zo zeer in deze aflevering zit. Dit was best vet. Het probleem zit hem in het feit dat ze voor 8 seizoenen gaan ipv 10 zoals grrm eigenlijk wou. Voor hetzelfde geldt hadden de schrijvers dit allemaal beter uit kunnen werken en niet zo gerushed aan laten voelen als s7 en s8 tot dusver. Dan had er meer karakterontwikkeling in gezeten en hadden karakters niet zo eendimensionaal aangevoeld. Want dat is wel een probleem. Jaime en Theomn die amper het vuur aan de schenen gelegd krijgen als ze in winterfell aankomen is daar een goed voorbeeld van. Verder vind ik suggereren goe grrm iets zou aanpakken een beetje nonsens. Zeker zou hij karakters meer verdiepen maar je kan moeilijk je mening ontlenen aan een boek wat je nog niet gelezen hebt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker na aflering 3 ben ik het ineens wel eens met die extreme stilte voor de storm. 2 was misschien iets TE maar halfverwege ep 2 de battle starten was ook niet goed geweest. Eerlijk, in het echie bereid je winterfell ook niet in een dagje voor op death. 2 dagen... te doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...