Ga naar inhoud

assassin's creed 4?


tiddoplay

Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee, dat klopt wel. Geschiedenis vindt ik altijd zeer interessant, behalve dan dat ik er niet goed in ben. Op google even rond gezocht, maar niks gevonden. Dus even wat beter googelen. Maar als jullie zeggen dat het een leuk onderwerp zou kunnen zijn, zou dat best wel eens kunnen kloppen hoor. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zouden er bij Ubisoft echt wel wat goeds van kunnen maken ;) Mijn voorkeur gaat altijd nog uit naar Napoleontische tijd of krimoorlog (als het in chronologische volgorde gaat) Anders zou ik het liefst naar de oudheid gaan! Maarja dan zouden ze iets anders moeten verzinnen met Assassijnen en Tempeliers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het iets met egypte te maken heeft als je de animus edition van AC : revelation kocht zaten daar post cards bij met piramides en assasins in de woestijn bij ook is het heel goed mogelijk dat het iets met russland te maken heeft en de AC enceclopedye staat er iets over een russiese assasin de achter nogwat opa van subject 16 of iets met de chienese wat je in AC ; EMBERS hebt kunnen zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...