Ga naar inhoud

assassin's creed 4?


tiddoplay

Aanbevolen berichten

In AC 4 heb ik wel zin in een Britse Assassin die wil dat de Amerikaanse kolonie onafhankelijk word en dat hij eerst nog wat klusjes geregeld heeft in Engeland en dan vervolgens naar Amerika gaat om de Koloniale Assassin's ( Connor ) helpt. Bedoel gewoon het nieuwe verhaal door AC 3 en dat hun paden voor een keer kruizen. De Brit en Connor dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou, ik zie liever volgend jaar geen Far Cry 4. Ik speel hem vooral voor Vaas, maar tja. Vind het af en toe niet lekker werken, dat spel. Geef mij maar een deeltje 4. Vermaak me echt prima met het verhaal van deel 3. Alleen de bugs zijn jammer, en de winkels vind ik een grote teleurstelling. De setting is naar mijn mening mwah. Om eerlijk te zijn ben ik meer teleurgesteld door Far Cry 3 dan door Assassins Creed 3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Slaat helemaal nergens op wat je nu zegt. In de Gouden Eeuw speelt Amsterdam natuurlijk een grote rol. Ken je de huizen herinneren die in Boston en New York plaats vinden in deeltje 3? Mooi, die zullen dan ook te vinden zijn in Amsterdam. Het enige is inderdaad de sfeer. Geef mij maar weer een middeleeuws sfeertje. Of Rome.
Link naar reactie
Delen op andere sites

AC in de koude oorlog, waarbij je iemand speelt in een communistisch land en je wilt voorkomen dat er een WOIII uitbreekt en ondertussen ook jouw eigen land vrij krijgen van het juk van de Russen. Er zouden missies kunnen zijn in allerlei Europese steden, die ze dan mooi mogen uitwerken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is anders zoals de vorige delen. Vernieuwing is leuk hoor, maar dan moet het wel goed werken. Die winkels kon ik nergens vinden, pas bij sequentie 10. Vervolgens heb je dan maar 2 soorten, eentje in een winkelpand en een ventje op een paard met koets en zo. Vreselijk irritant was dat. Net zoals dat potions zijn weg gehaald. En het automatisch healing systeem vind ik ook zo belachelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met iemand anders, ja @AlbertHeijn. Ik vind het gewoon rete irritant dat ik pas bij sequentie 10 wapens kon kopen. Wist ik veel, ze stonden niet op de kaart. En ik heb niet de beste ogen hoor. Maar als een vriend van me dat ook niet ziet, dan ligt dat niet aan ons maar aan dat spel. Maar ach, kan nu wel eindelijk wapens kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik had hetzelfde als Boemer. Je komt wel in die winkel, maar de functie ervan wordt niet uitgelegd ofzo dus ik kwam ook pas halverwege de game erachter dat je wapens e.d. kon kopen. Ook de manier waarop je de kleur van je outfit veranderd is super omslachtig en vervelend. Het meest irriteerde ik me gewoon aan de 10 verschillende iconen die op een gegeven moment patsboem op je map komen te staan, zonder dat je enig fucking idee hebt wat ze inhouden. Bevrijdingsmissies bijvoorbeeld, een super inspiratieloze manier van je brotherhood creeëren in deze game die uitleg vereist maar waar deze (net als bij al die andere iconen op je map) ontbreekt. Ugh. En ik ben het ook met Boemer eens dat de setting maar mwah is, AC draait echt op het verhaal. Helaas kan wss weinig tippen aan de awesome Italie-sferen, maar iig niet de amerikaanse revolutie. Helaas helaas, want ik ben een enorme fan van de franchise.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ubisoft: Assassin's Creed 4 could take place before Assassin's Creed 3 Hope rekindles for Ancient Egyptian, Chinese settings >Assassin's Creed 4 won't necessarily be set after the events of Assassin's Creed 3, according to Ubisoft producer Francois Pelland. The franchise's grounding in 'genetic memories' means it can leap around the timeline at whim, which is good news for those who consider Colonial America one fast-forward too many. http://www.oxm.co.uk/39959/ubisoft-assassins-creed-4-could-take-place-before-assassins-creed-3/
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...