Ga naar inhoud

Meest tegenvallende games


LTLegalized

Aanbevolen berichten

  • Reacties 424
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

DiRT 3. Er zouden veel meer rally's in de game komen, alleen maar fantastisch! Gymkhana zou slechts een extraatje zijn. Wat bleek uiteindelijk? Gymkhana had een gigantisch aandeel, en ja, rallyraces waren er volop, maar alleen maar met tracks die je kon completen in anderhalve minuut. Bij een rallygame verwacht ik lange races. Een minuut of zes, zeven moet op zijn minst te doen zijn. Assassin's Creed III. Zou toch weer een heilige graal van gaming moeten zijn, maar dat viel ontzettend tegen. De nieuwe engine was afgeraffeld (in de winter werd sneeuw tot op een kortere afstand gerenderd dan het land zelf), gameplay was repetitief (chase deze dude, chase die dude, klauter zo snel mogelijk daarheen), het freerunnen in de natuur ging lang zo soepel niet, de setting was gewoon een stuk minder cool en veel minder levendig dan de vorige games, en het verhaal sloeg bijna compleet kant noch wal. Typisch gevalletje van een haastklusje. Battlefield 3. Origin en Battlelog aan de ene kant, EA's slappe policies en frankly gewoon illegale praktijken aan de andere kant.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom? En ik vraag het niet om te trollen, maar omdat ik oprecht geïnteresseerd ben. Ik heb ze namelijk in de verkeerde volgorde gespeeld, maar Killzone 2 vond ik dan wel weer heel vet, maar Killzone kon ik niet goed door komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat niemand echt haat op AC3, maar het "viel tegen" als je had verwacht wat ervan verwacht werd. De game was in het begin zeer interessant en vooral met die 4 uur durende proloog krijg je naarmate je verder speelde steeds meer verwachtingen. Maar het bleek dus dat de game vanaf de helft ongeveer heel duidelijk gerushed is. De veelbesproken frontiers voelden ook erg leeg aan. En een aantal gameplay mechanics werkten niet optimaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat freerunnen miste ik het meeste. In de steden moest je altijd ergens weer naar de grond, omdat er overal grote, brede straten waren. En in de frontier gingen de takkenpaden in de bomen nooit waar je naar toe moest, alleen 45 graden ervan af. Verder kon het mijn aandacht gewoon niet zo goed vasthouden, geen idee waarom niet. Combat, Connor en het plot kon ik mee leven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het intro vond ik al tegenvallend, van Connor en Kenway. Je ziet helemaal niet (goed) hoe Connor opgroeit, terwijl dat bij Ezio een van de mooiste punten was van heel AC2. De steden waren heel saai, niks te doen. Het bouwen van een stad was wel grappig, maar kon veel beter. De game zat vol met bugs, en was samen met de engine helemaal afgeraffeld. Het varen was wel vet, maar daar moet je maar van houden aangezien het weinig te maken heeft met assassins. De gameplay was wel verbeterd, maar alsnog te makkelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...