Ga naar inhoud

Meest tegenvallende games


LTLegalized

Aanbevolen berichten

  • Reacties 424
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

MOGELIJKE SPOILERS: Een realistische plottwist in UC3? Een gast die in het niets kan verdwijnen? Een bullet to the chest kan verduren en vervolgens vrolijk weer verder loopt? Een wijf die een tarotkaart in Charlie's jas stopt van een man die van een brandende toren springt, wat vervolgens gebeurt? Allemaal een beetje vaag en onnatuurlijk, non?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Need for Speed Most Wanted 2012: Slechtste 'sequal' ooit aangezien ze het kopen van auto's eruit hebben gegooid (eigenlijk het kopen van shit in het algemeen), de controls bagger waren en je races moest winnen met bepaalde auto's om performance opvrolijkingen te unlocken voor die auto, de neuk? Saints Row The Third: Waar het over-the-top gehalte bij deel 1 en 2 prima waren was het bij deel 3 naar mijn mening TE erg, not to mention de bullshit vanaf ongeveer halverwege (zombies en jets en weetikveelwat) die ook gewoon na het uitspelen NIET MEER WEGGINGEN. Ook was het spel na een paar uur al uitgespeeld en de stad verdomd klein.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Modern Warfare Het was wel een oke schietspelletje alleen heeft het nul komma nul indruk op mij achtergelaten. Ik snap nog steeds niet waar alle hype nou vandaan kwam. Fable III Te gemakkelijk, veel minder diep, veel minder customisation mogelijkheden en de hero ziet er standaard uit als een loser hoe evil die ook is. 1 keer uitgespeeld en daarna nooit meer aangeraakt integenstelling tot deel 1 en 2.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallucinaties vind ik realistischer dan monsters. Het is natuurlijk een game en in die zin niet serieus te nemen. Maar een spel kan wel zeker ongeloofwaardig worden met een "Jumping the shark" als monsters in een real life setting. http://nl.wikipedia.org/wiki/Jumping_the_shark
Link naar reactie
Delen op andere sites

**Guild Wars 2** De reviews schreven over een "Wow-Beater". Guild Wars 2 was verre van dat. In het begin ging het levelen wel lekker, met die group events enzo. De main quest was opzich ook wel leuk en afwisselend. **MINI SPOILER** Tot je op een gegeven moment level 54 bent en je in je mainquest alleen nog tegen zombies vecht. Ook tijdens het levelen zonder je mainquest kom je bijna alleen nog maar zombies/undead tegen. **SPOILER AFGELOPEN** Wat erg jammer is want dat verveelt snel. Eenmaal level 80 begon ik me helemaal te vervelen. Mijn beide professions waren intussen al gemaxt. Het enige wat er nog te doen is op level 80 zijn PvP, WvWvW en Dungeons. De dungeons ben je na een paar runs wel op uitgekeken, de PvP is veel te unbalanced en WvWvW wordt ook snel saai als er in je server alleen maar noobs zitten die denken dat ze een tower alleen kunnen overnemen. Conclusie: In de eerste uren is Guild Wars 2 een erg leuk en vermakelijk spel. Maar na een uurtje of 70 begon ik er toch wat op uit te kijken. Wat ik bij WoW totaal niet had. Jammer, want het is best een aardig spel maar de end-game mist dingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

**Assasins Creed III** Deze game was echt tegenvallend! De frontier zou tof moeten zijn, de quests awesome, enz enz. Maar ik vond hem echt minder leuk dan anderen. Het tijdperk vond ik origineel maar was gewoon niet leuk uitgewerkt. De story was niet leuk meer en ook sloegen de minigames echt nergens op en Connor was een inboorling. Ik vond het maar niks. Maar de naval battles waren wel echt cool!
Link naar reactie
Delen op andere sites

naval battles sloegen nergens op. Het paste gewoonweg niet in een verhaal. Waarom zouden ze een indiaan die mogelijk nog nooit een schip gezien heeft een schip laten besturen? Overigens denk ik dat de hoofdpersoon alleen maar een indiaan is zodat ze hem een tomahawk konden geven als je ziet hoe gruwelijk slecht zijn verhaal is uitgewerkt en hij zich nogal erg inzet voor de amerikanen. Was overigens veel beter voor indianen om zich aan te sluiten bij de britten want die hielden de verdere uitbreiding juist tegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...