Ga naar inhoud

Meest tegenvallende games


LTLegalized

Aanbevolen berichten

  • Reacties 424
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik moet deze game gewoon spelen, omdat ik erg achter loop. Ik ben pas 2jaar geleden begonnen met gamen, en zie wat voor een moois ik heb gemist. Ik vind dit zo erg, dus is dit mijn kans om het in te halen! Ik houd van Shooters en erg van Co-op, verder ken ik de serie niet zo goed, als mensen die hem al eens gespeelt hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn allemaal wel eens teleurgesteld in een spel. Torenhoge verwachtingen en jarenlang wachten word soms niet beloont. Welke games vonden jullie het meest tegenvallen die je hebt gespeeld? (hoeven dus geen slechte games te zijn). Mijn meest tegenvallende games zijn: **Dragon Age II**: maakte verwachtingen niet waar door te simpele combat, omgevingen die hergebruikt werden, personages die vaak zwak waren (behalve de main characters) en doordat de stad er veelal saai was om in rond te lopen. Het verhaal en gesprekken werden echter wel op BioWare niveau gebracht. Echt een gevalletje geld besparen hier waarschijnlijk. **Prototype**: Was een redelijk goed spel voor ongeveer 10 uur, maar daarna begon ik me aan zoveel dingen te irriteren dat ik de laatste paar uur bijna met tegenzin aan het gamen was (die militairen en andere vijanden ging ik uiteindelijk het liefst zoveel mogelijk uit de weg). Het enige spel dat ik ooit gespeeld heb, waarbij ik het gevoel had dat hij ''te lang'' was. Had niet verwacht dat ik CrackDown beter zou vinden dan dit spel. **Tomb Raider**: De grootste tegenvaller van deze drie, en tegelijkertijd het beste spel van de drie. Het was zeker geen slecht spel (zelfs behoorlijk goed, en goed genoeg om te herspelen), maar het spel ging veel te veel de shooterkant op. Voor de volgende Tomb Raider wil ik zeker weten weer meer Platform en puzzelelementen terug. Zag er wel geweldig uit, en het verhaal was ook goed gebracht, maar voor een spel waar ik een dik jaar op heb gewacht viel het toch tegen. Dus, na mijn te lange verhaal, wat zijn jullie tegenvallers?
Link naar reactie
Delen op andere sites

New Super Mario Bros Wii U. Of eigenlijk zonder die U, want het is godverdomme exact hetzelfde spel als op de Wii, wat wel betekent dat de level design uitstekend is, maar ook de kutmuziek en baggerstijl zijn nog steeds aanwezig. Over stijl gesproken, ik kocht Assassins Creed II[SPOILERS] in de hoop op een cool middeleeuws avontuur. Bleek het een Science Fiction te zijn en nog een enorm slechte ook. Als de climax dingen heeft zoals magische appels, een tovenaar en een fucking alien dan ben je toch echt enorm slecht bezig.[/SPOILERS]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm je hebt wel wat goede argumenten, maar ik denk dat het alsnog een beetje een smaakverschil is. Overall had ik gewoon een hele leuke tijd met Borderlands 2 en dat dan een groen pistooltje sterker is dan een paars pistooltje maakt me niet zo veel uit. Over de DLCs ben ik het wel met je oneens, 2 heeft niet de beste DLCs known to mankind maar die van 1 waren nog slechter (behalve Knoxx).
Link naar reactie
Delen op andere sites

En natuurlijk Aliens: Colonial Marines, en ergens GTA IV ook een beetje. IV was heel erg leuk, vooral door de ragdoll physics, maar er zijn zo veel features uit San Andreas (denk aan huizen kopen, rij/vaar/vliegschool, auto's modden, ER IS GEEN EENS EEN VLIEGBAAR VLIEGTUIG) onnodig geschrapt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...