Ga naar inhoud

Meest tegenvallende games


LTLegalized

Aanbevolen berichten

  • Reacties 424
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

alledrie de genoemde spellen vond ik ook niet slecht. Ik noem ook een aantal punten die wel goed waren. Het komt alleen vooral doordat het door BioWare is gemaakt (de koning, samen met Bethesda, van de RPG's). Daarom viel hij tegen. Ik kan namelijk nog wel een paar RPG's noemen die ik slechter vond dan Dragon Age II (Arcania: Gothic 4 bijv., weet nog steeds niet waarom ik die ooit 20 uur heb gespeeld:S)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond Assassin's Creed II juist het beste deel:) (heb wel alleen I, II en Brotherhood gespeeld). Maar kan wel bij mensen inkomen dat ze Assassin's Creed II niet zo tof vonden. Zoals Boris van Gamekings al eens zei (als ik het me goed herinner), ze hadden gewoon of smerig Middeleeuws moeten gaan, of science-fiction.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fable III hoort er bij mij ergens ook wel bij, maar vond hem niet heel erg tegenvallen (wel slechtste van de drie), omdat ik de eerste twee ook al niet wereldwonders vond. Was wel veel te makkelijk en te weinig RPG, en er zaten behoorlijk veel fouten ook nog in (kruimelspoor de weg kwijt etc...). Aliens zou bij mij er denk ik bij staan als ik hem gekocht had, ben best wel fan van de film (vooral van de eerste, dat dan wel).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat verhaal boeit me niet eens ik heb gewoon een pleurishekel aan de Science Fiction elementen die niet goed mixen met het middeleeuwse sausje. Als Ezio op een toren in middeleeuws Venetië zit dan wil ik Venetië zien. Niet een heleboel computerkrabbels omdat die vervloekte Animus wil laten weten dat ie er ook nog is. Anyway, NSMBU was inderdaad wel ietsje uitgebreider, Rebenga, maar ik vond het absoluut niet beter dan het excellente NSMBW. Voelde gewoon aan als een level pack die 60 euro kostte. Het is zeker geen slecht spel maar het feit dat vrijwel alles van het vorige deel is overgenomen(graphics, muziek, level thema's etc.) is teleurstellend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...