Ga naar inhoud

Meest tegenvallende games


LTLegalized

Aanbevolen berichten

  • Reacties 424
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ook al is vrijwel iedere Obsidian game een grote telleurstelling, Neverwinter Nights 2 steekt er nog met kop en schouders bovenuit. Allereerst zijn er gruwelijk veel bugs. De meeste spelers konden de game niet eens spelen zonder patch. Komt ook bij dat de game veel meer van je computer vraagt dan in verhouding is met de toen al gedateerde graphics. Een fatsoenlijke camera is volgens mij na een paar jaar pas toegevoegd in een uitbreiding. En dan is er ook nog de game zelf.. gruwelijk slecht verhaal op raills waarin ze je complete achtergrond bepalen en waar er weinig kansen zijn voor neutrale opties. altijd goed of slecht. Multiplayer is al helemaal bagger aangezien je van alles moet downloaden buiten mods om om op een server te kunnen spelen. Was bij NWN1 niet het geval. Vervolgens heb je dan ook nog eens een crappy chat systeem en het feest is compleet. En om het geheel af te maken zien de character models eruit alsof het het resultaat is van een paar generaties inteelt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En buiten NWN2 en vrijwel alles van Obsidian zijn er nog wel een paar namen te noemen: Dragon Age 2, Mass Effect 3, Saint's Row 3, Dungeon Siege 2 en 3, The Force Unleashed, Spore, Empire Earth 1, Stronghold 2, Dungeons!, Titan Quest, alles van Blizzard en zo valt er nog wel genoeg te noemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dragon Age 2. Op zich geen slechte game, zeker niet. Maar Origins had mij zo ontzettend verslaafd gekregen dat ik niet anders kon dan iets in die trend verwachten. Deel 2 was zoals Origins, maar gewoon minder op elk vlak. Lelijk, simpeler, herhalend, korter, doelloos... Alleen de conversaties met de main characters waren wel lachen, en het feit dat je een stem had was tof. Ook was de Mage klasse iets badasser geworden. Assassin's Creed 3. De tijdsperiode en de hele hype had zijn werk netjes gedaan. Maar na het lange introstuk voelde de hele game eigenlijk gewoon chaotisch en oninteressant aan. Er zat gewoon iets mis. Alsof het een game voor rechtshandigen is en ik linkshandig ben. Bioshock 2. De hele verrassing was gewoon weg, wat een groot deel van het indrukwekkende deel 1 weghaalde. Verder was ie wel tof.
Link naar reactie
Delen op andere sites

-de nieuwe MoH's die zijn gewoon de autistische broertjes van BF -AC Revelations was gewoon èèn van de grootste tegenvallers van dat jaar. -Far Cry 3 het was opzich een goed spel, maar het verveelde heel erg snel en de side quests waren heel erg eentonig. na een klein weekje al uitgespeeld en per direct verkocht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Far Cry Vengeance heeft de PU zeker weten wel gehaald:) Bewijs: http://www.pu.nl/artikelen/review/far-cry-vengeance/ Dus, was je verliefd op Patty Brard, vind je Lada's de mooiste auto's ooit gemaakt of kick je op het afgetrainde lijf van Erica Terpstra? Of had je nog een andere (foute) reden om het spel te halen:)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tomb Raider is een reboot, dus je kan verwachten dat het een andere kant op ging dan puzzelen, enzovoort. Maar mijn tegenvallers: **Assassin's Creed 3** Ja, wat Yetisports verteld. SPOILER Met Haythem spelen was vreselijk saai en kut. Pas toen je Connor werd, werd het interessant. Maar dat na een tijdje ook niet meer. **The Walking Dead Survival Instinct** Het was ook wel een beetje te verwachten, maar toch wel een teleurstelling voor een grote fan van de serie. De graphics waren vreselijk, de omgeving was eentonig en saai. Opzich snapten de devs het idee van de game (overleven, en dus niet makkelijk zombies neerschieten enzovoort), maar door de vele bugs, weinig interactie en noem het maar op, werd de game saai. **Medal Of Honor Warfighter** Ik heb MoH 2010 altijd beter gevonden dan Call Of Duty, en zelfs Battlefield. Toch was Warfighter echt een prut game. De graphics waren oké, maar in verhouding met Battlefield 3 zag het er toch minder uit. Het schieten was op de een of andere manier zo saai, en het geluid deed gewoon pijn aan me oren. Alleen de auto achtervolging vond ik geweldig. Oh, vrouwen en kinderen zagen er in de cutscenes uit als mannen. **Harvest Moon Grand Bazaar en The Tale Of Two Townes.** Na het geweldige deel Island Of Happiness en Tree Of Tranquility had ik me helemaal verheugd op Grand Bazaar. Dat kon nooit fout gaan. Grote inschattingsfout. De hele charme van het Harvest Moon gebeuren was weg. De kleding was belachelijk, de koeien waren stront. Het was allemaal te schattig geworden, waardoor er geen ene zak meer aan was. De game was volledig uit balans, en de (te grote) veranderingen vergeleken Island Of Happiness waren dramatisch. Waar Grand Bazaar over ging (dus elke zondag volgens mij een kraampje hebben) was wel leuk, maar voegde niet heel veel toe. Ach, dacht ik. Ze leren wel van hun fouten. Dubbel fout. A tale of two Townes was nog een (wel kleinere vergeleken Grand Bazaar) teleurstelling. De mensen waren te veel anime based, op sommige na dan, het eiland was vreselijk ingericht, en bracht alleen maar een nieuw verhaal met zich mee en slechte veranderingen die Grand Bazaar ook had. Toch heb ik me zeker wel met dit deel vermaakt. **Pokemon Black & White** Ik heb geen idee waarom, maar deze vind ik toch heel wat minder. Black & White 2 vind ik daar in tegen wel heel goed. **Slender The Arrival** Meer eigenlijk een herhaling van de oude Slender, maar dan veel makkelijker, minder eng (het schrik moment wanneer je je omdraaide en Slender stond achter je, hebben ze weg gehaald), met mooie graphics, en heel erg kort. Het verhaal zat wel snor, maar horror games als Slender hebben wat mij betreft niet echt heel veel verhaal nodig, en zou het moeten hebben van zijn gameplay. De gameplay van Slender was gewoon het zelfde hoor, maar het was niet eng. En het is dramatisch kort.
Link naar reactie
Delen op andere sites

**Sonic Colors** Uh ja. Sonic ging in die periode echt de verkeerde kant op. De levels waren kut, alles was kut, zelfs Sonic. Na Generations heb ik weer wat hoop, dat het eindelijk weer is goed gaat met de populaire game reeks van Sega. **SimCity 5** Dit soort spellen vind ik altijd wel geweldig. Je begint met iets kleins, en bouwt steeds verder naar iets groots. Simcity 5 kent helaas het woord groot niet. De mappen zijn echt mini, en dat is gewoon jammer. De game is leuk, maar de mappen zijn teleurstellend. Er zullen heus nog wel wat meer teleurstellende games zijn, maar dit zijn de wat meer recentere.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond **Uncharted 3** tegenvallen vooral omdat deel 2 gewoon zo goed was. Waar ik bij deel 2 nog weken na dat ik hem had uitgespeeld momenten herinnerde die gewoon epic waren had ik dat bij deel 3 niet. Volgens mij is ie ook korter."Spoiler" Wat ik wel goed vond is dat ze geen vage alien/monsters aan het einde hebben maar meer een realistische plot twist. Ook **Spore** was, zoals bij velen, een tegenvaller voor mij. Het begin is wel leuk maar die tribal fase is gewoon saai en dan word het pas weer leuk in de ruimte. Het spel was ook gewoon heel anders dan ze hadden belooft. Dat deze nog niet eerder is genoemd, apart. **Might & Magic Heroes VI** was ook niet wat ik er van verwachte. Dat je niet eens in je eigen kasteel kon rond kijken was al jammer(wat ze overigens wel gepatched hebben). Maar het kon me allemaal ook niet zo boeien. Altijd online zijn had ik ook liever niet gezien. En **Bioshock 2** die al eerder is genoemd ook met de reden dat het allemaal niet meer nieuw was en de gameplay vond ik in deel 1 ook al niet fantastisch. Ik heb hem alleen uitgespeeld omdat ik het verhaal en de sfeer leuk vond.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk was er op zich niet veel mis mee, en was het nog steeds een bovengemiddeld goede game, net zoals elke game die ik hierboven heb genoemd eigenlijk... Hij viel mij gewoon heel erg tegen omdat er vrijwel geen vernieuwing was, en de meeste vernieuwingen die er wel waren niks toevoegden (bomb making) of zelfs afdeden aan de game (tower defense). Verder vielen de ''revelaties'' in het verhaal me ook nogal tegen. Als een game tegenvalt komt dit dan ook vooral door je eigen verwachtingen, die vaak hoger zijn bij games die een fantastische voorganger opvolgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...