Ga naar inhoud

Meest tegenvallende games


LTLegalized

Aanbevolen berichten

  • Reacties 424
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mw3 Ik had net een ps3, ik bestel skate 3 en mw3 (op mw3 moest ik ff wachten, twas oktober en hij kwam in november uit). Ik heb een maand lang lopen wachten, en toen was hij er. Ik was dolblij. In het begin vond ik het een goed spel, leuke missies en goede multiplayer. Dacht ik toen. Een tijdje later, speelde ik bij een vriend BF3. Ik vond het wel vet enzo, dus een maand later had ik dat spel ook zelf gekocht. En hier werd ik echt weggeblazen. Na een tijdje erg lang BF3 gespeeld te hebben, ging ik weer s mw3 spelen, en toen viel me op, dat dit echt een kut spel was. Dingen als spawncampen en deadstreaks kwamen m'n neus uit. Het spel wat ik ooit zo fantastisch vond, was nu gewoon kut. Dit, omdat t mijn eerste shooter was die ik echt veel speelde, en ik dus niks had om mee te vergelijken. Verder over de cod serie, ik baal er gewoon van dat activsion denkt: elk jaar een nieuwe cod, elk jaar bakken met geld. Ze hoeven gewoon geen goed spel neer te zetten want t verkoopt toch wel, en dat vind ik jammer
Link naar reactie
Delen op andere sites

AC2 had wel wat mindere punten, het was wel een goeie game maar het was natuurlijk wel slecht dat ze de tempeliers nogal sterk als slecht bestempelde met mr Palpatine als eindbaas. Ook jammer hoe ze hier al meer met allerlei vage dingen bezig waren, in deel 1 was dit nog beperkt tot alleen de appel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...