Ga naar inhoud

Het Algemene Film Topic


Daenerion

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

> Het moet blijkbaar tegenwoordig, gewoon omdat het kan. Ben je het er niet mee eens dan ben je een racist. Ik vind dit zo naar. Als je de witte huidskleur van een karakter verdedigt alleen omdat dat karakter gewoon als blanke gecreëerd en afgebeeld is, dan ben je blijkbaar niets anders dan een racist die zwarten haat. Flikker op man. De mentale gymnastiek die mensen voeren om diversiteit te forceren en om tegengeluid af te ketsen is zo smerig.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een zwarte Bond vind ik trouwens wel prima, had ik hieronder al gezegd. Bond heeft nooit zo'n heel sterk achtergrondverhaal in de films en wat er dan is, is best oppervlakkig en onbelangrijk. Bond is een agent van MI6 die missies uitvoert enz, ik zie niet waarom die niet zwart kan zijn. Superman ben ik het in principe mee oneens, daar heb ik lang en breed over gezeikt. Maar als ze een zwarte acteur willen proberen kan ik Warner Brothers niet tegenhouden. Ik hoop dat het iig een goede film zal zijn met een goed script die de kwaliteiten van het karakter eer aan doen, want Henry Cavill zag er uit als een goede Superman maar de verdere waarden van z'n karakter werden slecht afgebeeld.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook niet nodig. Ik heb een Senegalese collega op mijn werk. M Ook een liefhebber van games,comics, films en alles wat de popcultuur aangaat. Ik heb hem gevraagd wat hij vond van de Supermankwestie. Hij begreep ook niet waarom ze dit doen. En hij zei toevallig wat Noatak al aangaf, zie je al een blanke Black Panther voor je. En het is inderdaad jammer dat er zo misbruik word gemaakt van het woord racisme.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...