Ga naar inhoud

Het Algemene Film Topic


Daenerion

Aanbevolen berichten

Korte update: we gaan het op een andere locatie organiseren. Namelijk de oude Royal bioscoop in Heerlen. We zijn nog even de puntjes op de i aan het zetten wat betreft de rechten vd film, de kosten voor de zaal en food + beverage. Het wordt iig een besloten avond, kaartje zal rond de 12,50 kosten. Kom er zsm op terug! https://live.staticflickr.com/3023/3049011222_d64107e325_z.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>“Ze worden als goederen geproduceerd, het zijn net hamburgers”, zegt de 83-jarige regisseur tegen Sky News. “Het gaat niet om de communicatie met het publiek en het delen van onze verbeelding. Het gaat om goederenproductie en dat grote bedrijven winst kunnen maken, het is een cynische bedoeling. Het heeft niets te maken met de kunst van cinema”, aldus Ken Loach. Ken Loach uit ook kritiek op de Marvel films. Maar hier kan ik me wel in vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
Vrijdag 13 december staat er weer een fimmarathon op de planning. Heeft iemand lugubere, bizarre filmtips? Dan denk ik in de lijn van Tusk, Manborg, Bunny The Killer Thing, Story of Ricky en Tokyo Gore Police. De lat is in de loop de jaren redelijk "hoog" gelegd waardoor het steeds lastiger wordt deze te evenaren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag laatst een clipje van In Fabric. Dat zag er behoorlijk fucked up uit, maar ben niet heel bekend met dit soort films. Ik hoor graag wat de line up is geworden. Lijkt wel ook wel eens leuk zo iets te kijken. Jouw voorbeelden staan (sommige al een tijdje inmiddels) genoteerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Joker is een van de beste films van de laatste 10 jaar! Ik hoop dat Joaquin het gouden beeldje pakt! The Irishman, Once Upon a Time in Hollywood, Marriage Story en Parasite zijn andere genomineerden. Geen reden om boos te zijn! 2019 was een geweldig filmjaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...